آوای جنوب

داریوش یزدی همچنان گربه سیاه مربی های خوزستانی/یزدی به سعداوی هم رحم نکرد/شکست فولاد توسط پسران نفتی گچساران

فوتبالشاگردان نعیم سعدوای در مصاف با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از سری رقابت های جام حذفی شکست خوردند و از صعود به مرحله بعدی باز ماندند.

آوای جنوب

در ادامه مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی،از ساعت ۱۵:۳۵ امروز فولاد و نفت و گاز گچساران در ورزشگاه غذیر به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان وقت قانونی و اضافی به تساوی بدون گل رسیدند.

این بازی در پایان ۹۰ دقیقه وقت قانونی، برنده ای نداشت و کار برای تعیین تیم برنده به وقت های اضافی کشیده شد.

اما در دو وقت ۱۵ دقیقه ای نیز تیم ها از موقعیت های به دست آمده استفاده نکردند تا ضربات پنالتی، تیم صعودکننده به مرحله بعدی جام حذفی را مشخص کند.

در ضیافت پنالتی ها نیز فولاد با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی این رقابت ها بازماند.

نفت و گاز گچساران که در این جام، استقلال خوزستان را از چرخه رقابت ها کنار زده بود، بار دیگر شگفتی ساز شد و مانع از رسیدن فولاد به مرحله بعدی جام حذفی شد.

نفت و گاز گچساران باید در یک‌چهارم نهایی با پیروز دیدار تراکتورسازی تبریز و برق جدید شیراز بازی کند.
داریوش یزدی سرمربی نفت گچساران که پیش از این به آوای جنوب گفته بود از این پس فوتبال ایران از نفت گچساران بیشتر خواهد شنید امروز توانست یکبار دیگر توانایی های خود را هم به فوتبال جنوب و ایران به نمایش بگذارد.

داریوش یزدی که چندی پیش در گچساران فولاد نوین را با سرمربی گری حبیب خدریان را شکست داده بود بعد از آن در اهواز موفق شد استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر را با سرمربی گری پورموسوی را از جام حذفی حذف کند و دقایقی قبل فولادخوزستان با مربی گری نعیم سعداوی را از جام حذفی کنار زد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president