آوای جنوب

هندبال نفت‌گچساران با تکیه بر بازیکنان بومی چهارم آسیا شد

شکست هندبال نفت گچساران از لخویا قطر در باشگاه‌های آسیا.

هندبالتیم هندبال نفت وگاز گچساران که در دیدار رده بندی باشگاه های آسیا برای کسب مقام سوم به مصاف تیم لخویا قطر رفته بود با شکست روبرو شد.

آوای جنوب؛
تیم هندبال نفت وگاز گچساران در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات از ساعت ۱۶ به وقت ایران در مقابل تیم لخویا قطر قرار گرفت.
شاگردان مهران کیخایی در این دیدار کار سختی در پیش رو داشتند و برای کسب عنوان ارزشمند سومی باشگاه های آسیا بایستی تیم لخویا قطر قهرمان دوره گذشته را شکست می‌دادند و این در شرایطی بود که تیم حریف از چندین بازیکن خارجی تراز اول در ترکیب خود سود می برد و چندین اردو نیز در کشورهای اروپایی برگزار کرده بود.
تیم هندبال نفت گچساران علیرغم اینکه امروز با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ نتیجه را واگذار کرد اما اولین حضور خود در جام باشگاه های آسیا را تجربه کرد و با صعود به جمع چهار تیم پایانی نشان داد که با تکیه بر بازیکنان کم نام و نشان بومی می تواند در آینده به قطب هندبال ایران تبدیل شود و با این نیروهای جوان در برابر تیم های چند ملیتی عربی حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

براساس این گزارش ، تیم هندبال نفت گچساران در این دیدار با تلاش فراوان و جدیت بالا نیمه اول را آغاز کرد و در یک جدال حساس و نفس گیر در پایان این نیمه با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ و تنها یک گل اختلاف از حریف شکست خورد

در نیمه دوم تیم باتجربه لخویا قطر که از آغاز بازی از تمام باریکنان خود برای پیروزی در این بازی استفاده کرده بود توانست اختلاف خود را با تیم نفت گچساران زیاد کند و در نهایت این بازی با وجود تلاش ستودنی نفتی های گچساران با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ به سود تیم لخویا قطر به پایان رسید تا شاگردان جوان و جویای نام مهران کیخایی با کسب عنوان چهارمی به کار خود در این دوره از رقابتها پایان دهند.

تیم هندبال نفت گچساران با نتیجه امروز به مقام چهارمی باشگاه‌های آسیا دست یافت.انتهای پیام/۸۲۰۳۰

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president