آوای جنوب

فوتبالیست های نوجوان نفت وگاز گچساران به مصاف امید گناوه می روند

فوتبالمحمدرضا یزدانشناس سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد :مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشوریک فرصت طلایی برای فوتبالیست های نوجوان به شمار می رود.

آوای جنوب؛

سرپرست تیم فوتبال نوجوان نفت و گاز گچساران گفت : جوانان و نوجوانان با حضور در میادین مهمی همچون لیگ برتر نوجوانان می توانند توانایی های خود را ثابت کنند.

وی ادامه داد : این یک اصل است که باید بپذیریم که سرمایه گذاری بر روی نوجوان در واقع تضمین آینده فوتبال شهرستان و استان است.

یزدان شناس خاطرنشان کرد : نتیجه سرمایه گذاری بر روی نسل جوان و نوجوان ما می تواند فوتبال و پتانسیل این شهر و استان را به فوتبال کشور عرضه کند.

وی با بیان اینکه صنعت نفت سرمایه گذاری خوبی بر روی این نسل انجام داده است گفت:در آینده ای نزدیک استعدادهای فوتبالی امروز که در این تیم با برگزاری جلسات استعداد یابی جذب شده اند بدنه اصلی تیم های رده های بالاتر را تشکیل می دهند.

یزدان شناس عنوان کرد : در فصل جدید مسابقات لیگ حسن کیامرثی به عنوان سرمربی این تیم در کنار
مربیانی همچون بیژن بهارلو، سپهر منعمی موخر،سیاووش مقیمی نارگ موسی هدایت تیم نوجوان را برعهده دارند.

وی گفت : در هفته اول این مسابقات نفت گچساران به قرعه استراحت خورد اما فردا در گناوه به مصاف تیم نوجوانان امید گناوه خواهیم رفت.

یزدان شناس یادآور شد :تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر نوجوانان کشور در گروه سوم با تیم های صنعت نفت آبادان ،فولاد خوزستان ،برق جدید شیراز ،شاهین شهرداری بوشهر ، نفت اهواز و امید گناوه هم گروه شده است.

وی از هواداران خونگرم گچسارانی خواست با حضور خود در بازی های خانگی باعث ایجاد انگیزه در بین نوجوان شوند.انتهای پیام/۸۲۰۳۰

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president