آوای جنوب

داریوش یزدی: آیا فدراسیون برلیگ دو نظارت دارد/ روزی که به گچساران آمدم استعداد را در آرمان فرهمندیان دیدم

yazdyسرمربی تیم فوتبال نفت گچساران با اشاره به بسیاری از کمبودها در لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: فدراسیون فوتبال نظارت‌ها را در برگزاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیشتر کند.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران پس از تساوی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل تیم شهرباران تهران اظهار کرد: بازی کاملا یکطرفه و در اختیار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بود.

سرمربی نفت گچساران گفت: در طول ۹۰ دقیقه بازی این تیم نفت و گاز گچساران بود که توانست موقعیت‌های بی‌شماری را در خانه حریف ایجاد کند.

وی ادامه داد: متاسفانه مهاجمان تیم نفت گچساران در زدن ضربات آخر کم دقتی کردند.

سرمربی نفت گچساران افزود: تیم فوتبال نفت گچساران تیمی است که روی زمین می‌تواند خوب باشد و فوتبال ما روی زمین است اما با این حال در همین زمین نیز توانستیم به تعداد دو انگشتان دست موقعیت ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه، در سه بازی گذشته تیم نفت و گاز گچساران در بخش گلزنی نتوانسته است خوب عمل کند، تصریح کرد: مطمئنا کادر فنی بر روی این بخش از تیم کار خواهد کرد تا بتوانیم بخش تمام کننده را ترمیم کنیم.

یزدی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در بازی‌های بعدی بتوانیم این مشکل گلزنی را برطرف کنیم.

یزدی در پاسخ به سوال آوای جنوب مبنی بر نبود هادی زرین ساعد در درون دروازه و حضور آرمان فرهمندیان در دروازه نفت و گاز گچساران اظهار کرد: با توجه به اولین بازی آرمان و هرچند یک گل دریافت کرد اما امروز آرمان گلری خوبی از خود بجای گذاشت.

سرمربی نفت گچساران افزود: من همان روزی که به نفت گچساران آمدم استعداد را در آرمان دیدم و امیدوارم روز به روز بهتر شود ، او امروز در درون دروازه بازی راضی کننده ای از خود به نمایش گذاشت ، هر چند یادآوری می کنم گلر سوم ما صمد احمدی است که او نیز دروازه بان خوبی است و نفت در درون دروازه مشکلی ندارد.

وی در خصوص تیم شهرباران نیز گفت: تیم مقابل چیزی برای گفتن نداشت و تنها به ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم دلخوش کرده بود و به قدرت تیم نفت واقف بودند و از این رو با جنگندگی به دنبال تساوی بودند ولی ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کنیم.

یزدی ابراز کرد: شرایط ما در مسابقه لیگ دو شرایط خوبی نیست و من نمی‌دانم فدارسیون بر لیگ دو نظارتی دارد و یا فقط در حد حرف است.

وی ادامه داد: شما امروز وضعیت رخنکن را مشاهده کردید متاسفانه ما فقط حرف می‌بینیم و در عمل چیزی نمی‌بینیم.

وی یادآور شد: البته باز هم یادآوری می‌کنم با آن شرایطی که در ابتدای لیگ دو افتاد بعید هم نیست به جلوتر که برویم وضعیت بدتر از این شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ع گفت:

    آرمان فرهمندیان یه دروازبان کم سن و سال بسیار عالی هستش که امیدواریم با بی تجهی مسعولین قرار نگیرد تا بتواند روز به به روز پیشرفت کند روزی بازی وی را در تیم های بزرگتر وبالاتر مشاهده کنیم

  2. فوتبالي گفت:

    احسنت آرمان عالی بود خیلی خوب بودی دیروز

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president