آوای جنوب

فرمانده سپاه ناحیه باشت : فتنه گران ۸۸ که به فکر باطل کردن انتخابات بودند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از ولایت و بصیرت دم می‌زنند

.

رضازادهفرمانده سپاه شهرستان باشت: برخی آگاهانه یا ناآگاهانه تبیین گفتمان انقلاب، امام و رهبری را در اجتماعات، هیئات مذهبی و مساجد به منزله دو قطبی‌سازی قلمداد می‌کنند در حالی که این گفتمان‌ها محور انسجام‌ هستند.

آوای جنوب؛

سید علی رضازاده امشب در دیدار جمعی از بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی سپاه، بسیج و روحانیت اصیل و انقلابی روشنگری و بصیرت‌افزایی، تعمیق باورها و مقابله با کج‌روی‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت با بیان اینکه دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن وظیفه ذاتی و قانونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مستلزم برخورداری از روحیه و تفکر انقلابی و جهادی است.

وی بیان کرد: مهمترین راه مبارزه با دو قطبی‌های کاذب و ساختگی ایجاد وحدت و انسجام حول محور ولایت بوده و تفکر انقلابی و جهادی خمیرمایه اصلی آن توحید و حرکت در مسیر ولایت الهی است.

وی عنوان کرد: پرچم‌داران اصلی این تفکر در نظام جمهوری اسلامی سپاه، بسیج و روحانیت بصیر و ولایی است.

رضازاده تاکید کرد: متأسفانه برخی آگاهانه یا ناآگاهانه تبیین گفتمان انقلاب، امام و رهبری را در اجتماعات، هیئات مذهبی و مساجد به منزله دو قطبی‌سازی قلمداد می‌کنند در حالی که این گفتمان‌ها محور انسجام‌ هستند و اجتماع سکولار، هیئات سکولار و مسجد سکولار خواست دشمنان اسلام است.

وی ادامه داد: امروزه کسانی بر این باورند که حرف زدن از فتنه ۸۸ و یادآوری خسارات و صدمات جبران‌ناپذیر آن بر پیکره انقلاب اسلامی دو قطبی‌سازی است و از بیان حکیمانه مقام عظمای ولایت برای رسیدن به مطامع دنیوی خود استفاده ابزاری می کنند، این افراد هنوز هم از سفره فتنه‌گران ارتزاق می‌کنند و در نشست‌های محفلی خود برای آنان اشک تمساح می‌ریزند.

رضازاده تصریح کرد: زمانی که ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان بلند بود ساکت بودند و بعضی از آنان در اتاق فکر سران فتنه به امید ابطال آرا و …. طرح‌ریزی می‌کردند اما اکنون که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار دارند از ولایت و بصیرت دم می‌زنند.

وی اظهار داشت: باید بدانیم که اخلاص و صداقت دو رکن حقیقی ولایت‌پذیری است و الحمدالله ما از مردمی بصیر، انقلابی، فهیم و ولایی برخورداریم که گوی سبقت را از خواص ربوده‌اند و با اقدام به موقع، بجا و سنجیده خود تمامی توطئه‌های بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرده‌اند.

وی در پایان سخنان خود به همه دلسوزان انقلاب، مسئولین و سیاسیون توصیه کرد: مراقب گفتار، کردار و رفتار خود باشند که در تاریخ ثبت می‌شود و دقت کنیم این سه مقوله با هم هماهنگ و بر اساس منافع ملی و الزامات دینی ما باشد و مبادا غیر از این باشد که دشمنان انقلاب اسلامی از آن بهره‌برداری کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president