آوای جنوب

زینل زاده:افزایش سرانه فضای سبز گچساران به ۱۱ مترمربع

شهردارشهردار دوگنبدان از افزایش سرانه فضای سبز دوگنبدان به ۱۱ مترمربع خبر داد.

آوای جنوب؛

اردلان زینل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان این که تلاش ما بر رفاه حال شهروندان دوگنبدانی است، اظهار کرد: توسعه فضای سبز در این شهر یکی از بهترین خدمات به مردم خواهد بود.

وی گفت: بر همین اساس در شش ماهه نخست امسال ۲.۲ مترمربع به سرانه فضای سبز شهر دوگنبدان اضافه شده است.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه سرانه فضای سبز دوگنبدان امسال از ۹ مترمربع به ازای هر شهروند به ۱۱ متر مربع رسیده است، عنوان کرد: هم‌اکنون ۱۱ مترمربع به ازای هر شهروند فضای سبز وجود دارد که این سرانه نرم مطلوبی است.

این مسؤول تصریح کرد: در حال حاضر این شهر دارای ۲۱ پارک عمومی است، در دولت یازدهم ۷۰ هزار اصله درخت، ۱۰۰ هزار درختچه و ۲۰ هزار درخت نارنج در شهر دوگنبدان غرس شده است.

شهردار دوگنبدان افزود: با توجه به لزوم حفظ و گسترش فضای سبز شهری، کاشت درخت را از اولویت‌های شهرداری دوگنبدان قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: توسعه فضای سبز برای این شهرستان که در معرض آلودگی گرد و غبار غرب و جنوب کشور بوده، ضروری است.

این مسؤول با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۱۰ هکتار فضای سبز در شهرستان گچساران وجود دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان به شهرداری از منابع استانی اختصاص یافته بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    واقعا همین طور هست روزانه شاهد توسعه فضای سبزبخصوص بلوار کارکنان که خیلی زیبا شده هستییم بقیه بلوار که چشم شهر پی باشند همین جور ساماندهیش کنند

  2. ناشناس گفت:

    احسنت بر پرسنل فضای سبز

  3. ناشناس گفت:

    جلوی خونه های بقیه محلات هم نهال نارنج بکارند درختکاری را ادامه دهند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president