آوای جنوب

در شورای شهر گچساران چه میگذرد؟ با مردم در میان بگذارید

ردایی که بر تن شماست از خون شهداییست که در گلزار شهدای شهرمان ناظر اعمال شماست و در قیامت بر تک تک رفتارتان شهادت خواهند داد

شورای شهر

آوای جنوب/ سید جواد فدایی

مدتی پیش حقیر مطلبی رو منتشر کردم من باب اینکه برخی از اعضای شورای محترم شهر دوگنبدان شهر رو به امان خدا رها کرده اند و خیلی زود وارد کار و زار انتخابات شده اند که این موضوع با واکنش تند برخی از دوستان و گلایه بعضی از اعضای محترم شورای شهر به بنده شد.

البته در این میان یکی دو تن از اعضای محترم نیز با تماس با اینجانب موضوع انتقاد بنده رو پذیرفته و تایید کردند. بنده از این لحاظ که تقریبا به شصت درصد این شورا رای داده ام خود را موظف میدانم نسبت به رویکرد این شورا حساس باشم و مواقع نیاز نیز واکنش نشان دهم.
علی ایحال کاری به گذشته نداریم و همین بحث انتخاب رئیس شورای شهر را که پیگیری میکنیم به نتایج شگرفی میرسیم. چرا در روزی که حتی دور افتاده ترین روستای ایران رئیس شورای خودشون را انتخاب کردند دوستان ما در شورای شهر از این کار عاجز ماندند؟

آیا طی کردن یک پروسه طبیعی آن هم بعد از سه سال همکاری اینقدر سخت است؟ آیا دوستانی که داعیه خدمت دارند نمیتوانند به جای حضور در صندلی ریاست شورا به عنوان عضو به مردم خدمت کنند؟ آیا این صندلی اینقدر نرم و راحت است که برخی دوستان وقت خدمت رو صرف مبارزه برای آن کنید؟
وقتی همه عزیزان وارد فرایند انتخابات شدند و برای حضور در شورای شهر با دموکراسی در روز روشن انتخاب شدند چرا باید برای انتخابات هیئت رئیسه اینگونه دچار لابی گری شوند؟ اگر به استناد مصاحبه برخی از این عزیزان حرف بزنیم وضعیت کمی بغرنج تر میشود.
برای شهری مانند گچساران که این همه کار بر زمین مانده دارد اصلا خوب نیست شورای ۹ نفره شهرشان دچار دو دستگی یا به گفته یکی از دوستان مطبوعاتی سه دستگی شوند.

این موضوع اصلا قابل قبول نیست وقتی دولت اکثر شهرها و عمران و آبادی کشور را رها کرده و به مسائل عبثی چون برجام و کنسرت و حقوق های نجومی میپردازد شوراهای شهر نیز دچار اعمال بی نتیجه ای چون انتخاب هیئت رئیسه شوند.

اعضای محترم شورای شهر باید بدانند مردمی که شما را انتخاب کرده اند در حال مشاهده رفتار شما هستند و زمان انتخابات با خود دو دو تا چهارتا میکنند و بی شک اعمال شما روز بیست و نهم اردیبهشت نود و شش در ذهنشان متبادر خواهد شد.

مردم با خود می اندیشند اعضایی که به قول و قرار خود با خود وفا نکرده اند چگونه به قول و وعده هایشان با مردم پایبند خواهد بود یا چگونه است که برخی از اعضا دیگری را به افشاگری تهدید میکنند؟

چه شده که این اتفاقات افتاده ؟ در شورای شهر چه میگذرد؟ اگر از انتخابات سال گذشته قول و قراری با هم گذاشتید به آن پایبند باشید اگر چنین نیست پس در انتخابات بی حرف و حدیث خدا را در نظر بگیرید و برای مظلومیت مردم شهرمان رای دهید و اگر مسئله ای هست که باید با مردم شهر در میان بگذارید پس ثانیه ای معطل نکنید زیرا که ردایی که بر تن شماست از خون شهداییست که در گلزار شهدای شهرمان ناظر اعمال شماست و در قیامت بر تک تک رفتارتان شهادت خواهند داد.
شهر من لایق بهترین هاست پس بهترین باشید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. روزبه گفت:

    مسکن مهر گچساران هیج گونه خدمات ی رفاهی ندارن نه پارک نه مدرسه ای ندارن لطفا به مفکر این گروه از مردم هم باشید..ممنون

  2. ناشناس گفت:

    تو چکاره ای؟؟؟

  3. یونس گفت:

    احسنت جواد…..در این بلبشویی که دولت راه انداخته برای انحراف افکار عمومی از ناکارآمدی خویش رفتار دیگر نهادهای و افراد حامی دولت و طماع به صندلیهای دلچسب پست و مقام چندان دور از انتظار نیست……

  4. ارم کمی هم به فکر اونایی که خانه به دوشن هستند هم باشن گفت:

    ناشناس

  5. گچسارانی گفت:

    سید جان خدایی همیشه قلمتون برا و به حق بوده. متاسفانه گوش شنوایی نیست،من اخرش متوجه نشدم دوستان با چه نیتی کاندید میشن و میان عضو شورا میشن؟ مگه هدفشون عمران و آبادانی نیست؟ مگه هدفشون خدمت به خلق الله نیست؟ پس اگه هدفشون اینا نیست چرا میان جلو؟تو را خدا یکی جواب منو بده . این آقایان عزیز هدفشون چیه؟…..

  6. استواری گفت:

    ای کاش صاحبان پست و ریاست مثل صاحبان اندیشه و قلم فکر میکردند
    درود بر اندیشه والا و قلم توانایی جواد فدایی از شیران بیشه خامی

  7. آشنا گفت:

    ظاهرا سودای شورا دارید.در مجامع اینطوری همیشه حداقل دو دستگی وجود دارد.اختلاف نظر همواره جزئی از فرایندهای شورایی است.
    شما حداقل،تأکید میکنم حداقل اصول را هم نمیدانید

  8. بسم الله الرحمن الرحیم گفت:

    خرج خانه گر با مهمان بود ….حاتم طاهی شدن اسان بود

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president