آوای جنوب

عدل هاشمی : اینجا هنوز کودکان با حمل آب در بشکه بر روی دوش خود آب را مهیا می کنند

عدل هاشمینماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث سدبالیاب حدود ۸۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی در منطقه دیشموک به نوعی آبدار و باعث رونق کشاورزی می‌شود.

آوای جنوب؛

عدل هاشمی‌پور امروز در دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از رسانه‌ها که عملکرد مسوولان را رصد و در راستای رسانه‌ای کردن حوزه منطقه خود تلاش می‌کنند اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام دغدغه‌هایم حل مشکلات مردم است امروز در دیشموک نتایج خوبی در جهت رفع مشکلات به دست آوردم.

وی گفت: طی بازدیدی که خادمی از محور ارتباطی باغملک، صیدون به سمت دیشموک داشت امیدوارم این مسیر ملی شود و با مرتبط شدن به مسیر پاتاوه به دهدشت منطقه از بن‌بست خارج خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس گفت: در این بازدید که از روستاهای رودسمه وپای‌پره داشتم متوجه شدم که هنوز مردم این منطقه و خردسالان با حمل آب در بشکه بر روی دوش آب شرب خود را مهیا خواهند کرد و نگران کننده بود که همین جا قول خواهم داد مشکل آب شرب این روستاها را در دستور کار قرار خواهم داد.

وی اذعان کرد: افتتاح برق کوی حسین آباد در دیشموک با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان جای شادی خواهد داشت و ساکنین این منطقه خوشحال شدند و مشکلشان حل شد بهترین خبر خواهد بود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه کارفرما سد بالیاب عوض شد و از سد صیدون به سد بالیاب تغییر یافت و کارفرمای ان که سازمان آب و برق خوزستان بود با همکاری وزارت نیرو به آب و وزارت نیرو منتقل شد عنوان کرد: کارهای مطالعاتی و کارشناسی این سد در حال انجام است.

وی گفت: با احداث این سد حدود ۸۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی در منطقه دیشموک به نوعی آبدار و کشاورزی در این منطقه رونق می‌یابد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در این بازدید از رود سمه و روستاهای همجوار تمهیدات خوبی را اتخاذ کردم یکی بحث مدرسه و دیگری آبرسانی به این روستاها و همچنین آسفالت چهار کیلومتر جاده این مردم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این مسؤول گفت: ایستگاه پمپاژ رود سمه در این منطقه خود به خود باعث رفع خیلی از مشکلات خواهد شد و در جهت رفع مشکل مدرسه این منطقه یک کانکس از طرف نوسازی در اسرع وقت جهت مهرماه جدید مستقر خواهیم کرد.

هاشمی‌پور با اشاره به مشکلات آب شرب این مناطق گفت: مشکلات اب شرب این منطقه را در دستور کار جهت حل قرار خواهم گرفت و تمام روستاهایی که خط لوله آب از کنارشان می‌گذرد و آب شرب خود را به سختی مهیا می‌کنند به زودی حل خواهد شد.

وی با اشاره به چهار کیلومتر جاده خاکی این منطقه گفت: اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه ضمن اتخاذ تمهیدات لازم سعی بر رفع این مشکل را در دستور کار خود قرار خواهند داد و به زودی این مشکل حل خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    اقای هاشمی پور در بعضی از روستا ها هم تلفن وجود دارد هم اینترنت و بوجه ها رو اینطور خرج کردین اگر شگرد اینترنت در این روستا ها نبود همه روستا ها اب داشتن لطفا بوجه بیش از حد روستا های دیگر را کم کنید تا تمام روستا ها به رزق و روزی برسند

  2. حسین دهنده گفت:

    به امید موفقیتهای شما امیدوارم موفق وکامیاب باشید.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president