آوای جنوب

پیروزی پرگل نفتی های گچساران با تعویض های طلایی داریوش یزدی بدون حضور هوادارانش

فوتبال نفتتیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته نخست لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور مهمان خود تیم کیمیا فرآیند تهران را با شکستی پر گل بدرقه کرد.

آوای جنوب؛

براساس این گزارش، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در یک بازی کاملا یک طرفه و با ارایه یک نمایش برتر توانست با نتیجه پرگل پنج بر صفر تیم کیمیا فرآیند تهران را شکست دهد.

پسران نفت از آغاز بازی آهنگ بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند و خیلی زود در دقیقه ۴ این بازی توسط مهاجم فرصت طلب خود فرشید پاداش به گل اول این دیدار دست پیدا کردند.

حملات پیاپی نفتی ها بر روی دروازه حریف تهرانی ادامه دارتر شد تا اینکه مهاجمان نفت با ترتیب دادن یک فرار در عمق مدافع حریف را به اشتباه وادار کردند تا بابک بیداری مدافع تیم پایتخت نشین کیمیا فرآیند مهاجم تیم نفت را درون محوطه جریمه سرنگون کند تا ضمن اخراج خود یک پنالتی تقدیم تیم نفت کند اما عبدالکریم شاوردی با کوبیدن توپ به آسمان این موقعیت ایده آل را از دست داد و نتوانست اختلاف گل را ببشتر کند و در پایان نیمه اول تیم نفت و گاز گچساران با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم تیم نفت و گاز گچساران اجازه خودنمایی به حریف ده نفره خود نداد و با خلق چندین موقعیت مسلم گلزنی حاکم مطلق این بازی بود و توانست از ضعف حریف تهرانی خود نهایت استفاده را ببرد و با زدن چهار گل دیگر تیم کیمیا فرآیند تهران را درهم بکوبد و در روزی که از حمایت هواداران خود محروم بود توانست حریف خود را با نتیجه قاطع پنج بر صفر شکست دهد.

گل های تیم نفت در نیمه دوم را به ترتیب مرتضی حیدری ، نبی الله اسدی ، کوشا بهایی پور و اسماعیل هاشمی نیا به ثمر رساندند.

از نکات جالب توجه این دیدار می توان به تعویض های خوب داریوش یزدی سرمربی نفتی ها اشاره کرد که هر سه بازیکن تعویضی تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار موفق به گلزنی شدند.

همچنین مرتضی حیدری تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین گل دوم تیم نفت و گاز را به ثمر رساند

گل سوم تیم میزبان از روی ضربه ایستگاهی توسط کاپیتان تیم نبی الله اسدی با زیبای هرچه بیشتر درون دروازه تیم کیمیا فرآیند قرار گرفت.

در این دیدار تیم نفت و گاز گچساران با سرمربی گری داریوش یزدی با ترکیب زیر به میدان رفتند:

هادی زرین ساعد ، اتابک نمازی ، سید عماد قاسمی ، سید فرید طالقانی ، ساسان شیرمردی، عبدالکریم شاوردی ، نبی الله اسدی ،علی کرمی ، حسین حجازیان ،یحیی رحمانی و فرشید پاداش

همچنین تعویض های تیم نفت و گاز گچساران به این صورت انجام گرفت که در دقیقه ۵۷ مرتضی حیدری جانشین علی کرمی شد و همچنین در دقیقه ۵۹ کوشا بهایی پور بجای فرشید پاداش و در دقیقه ۷۳ اسماعیل هاشمی نیا بجای نبی الله اسدی وارد بازی شدند.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی پرگل در پایان هفته اول گروه نخست در صدرجدول این گروه قرار گرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president