آوای جنوب

داریوش یزدی : هواداران نفت در این سه بازی با دل خود تیم را همراهی کنند

yazdyسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: هر چند در دیدار با استقلال صنعتی خوزستان شکست خوردیم اما این بازی بهترین دیدار تدارکاتی برای هماهنگی تیم و شناخت بیشتر از بازیکنان بود.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی امروز پاسخ به این سؤال که در بازی با استقلال خوزستان چرا تیم نفت شکست سنگینی خورد، اظهار کرد: همانگونه که از نام آن معلوم است دیداری تدارکاتی بود که برای شناخت هر چه بهتر از تیم خودمان و برای هماهنگی میان بازیکنان این دیدار را برگزار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: برای آمادگی تیم با یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر کشور دیدار کردیم و باید بگویم که بهترین دیدار تدارکاتی ما همین بازی با استقلال صنعتی خوزستان بود.

یزدی بیان کرد: در این دیدار ظرفیت تیم خود را به خوبی شناسایی کردیم و یکی از گام‌های محکم ما برای حضور در رقابت‌های لیگ امسال همین دیدار دوستانه و تدارکاتی با استقلال بود.

این مربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور افزود: تعداد ۴ بازیکن در طول ۱۰ روز اخیر به تیم ما اضافه شدند که رامین قربانی از نفت مسجدسلیمان، مرتضی حیدری از شهرداری اردبیل و کریم شاهوردی و کوشا بهایی‌پور بازیکنانی هستند که به ما پیوسته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پاسخ به این سؤال که چرا بازی‌های تدارکاتی خود را بیشتر با تیم‌های خوزستانی برگزار کردید، گفت: به دلیل این که سه تیم از گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دوم خوزستانی هستند و در هفته سوم هم باید به مصاف فولاد نوین در اهواز برویم که به همین دلیل چنین کاری را انجام دادیم.

یزدی بیان کرد: بازی با استقلال خوزستان را نیز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کردیم و با برگزاری چنین دیدارهایی در خوزستان اهدافی داشتیم.

وی به آمادگی بدنی بازیکنان تیم خود هم اشاره‌ای داشت و در همین خصوص از آمادگی خوب بدنی بازیکنان نفت برای شروع بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبر داد.

یزدی از برگزاری یک دیدار تدارکاتی دیگر با یکی از تیم‌های محلی گچساران خبر داد و گفت: بعد از آن آماده دیدار با تیم کیمیا فرآیند تهران می‌شویم که مشکل اصلی ما محرومیت از حضور تماشاگران گچسارانی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، سه هفته بازی خانگی بدون تماشاگر را برای نفت گچساران بسیار سخت دانست و گفت: امیدواریم که هواداران فهیم گچسارانی با دل خود تیم را در این سه دیدار همراهی کنند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که خود را برای برگزاری دیدارهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه اول مسابقات آماده می‌کند در دیداری دوستانه در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه ۵ بر یک از حریف خوزستانی خود شکست خورد.

برای تیم خوزستانی حسن بیگ‌سعید (دوگل)، میثم دورقی، مهدی مومنی و همچنین بهرانی گلزنی کردند و در این دیدار دوستانه تک گل نفت گچساران را گراوند با ضربه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president