آوای جنوب

انتقاد سردار بوعلی از کم کاری برخی دستگاه ها نسبت به بزرگترین رخداد فرهنگی استان/تنها یک ماه تا برگزاری اجلاسیه ملی شهدای استان فرصت داریم

برخی از مسؤولان به صورت منظم در این جلسات شرکت نمی‌کنند چه برسد به اینکه بخواهند در این خصوص کاری انجام دهند

سردار بوعلیفرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از عدم همکاری مناسب برخی دستگاه‌ها انتقاد کرد و اظهار داشت: برخی از مسؤولان به صورت منظم در این جلسات شرکت نمی‌کنند چه برسد به اینکه بخواهند در این خصوص کاری انجام دهند.

آوای جنوب؛

سردار یدالله بوعلی پیش از ظهر امروز در نشست برگزاری اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد با اشاره به زمان اندک باقی‌مانده تا برگزاری اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: حداکثر یک ماه فرصت داریم تا مصوبات لازم در خصوص برگزاری مطلوب این کنگره را اجرایی و عملیاتی کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از عدم همکاری مناسب برخی دستگاه‌ها انتقاد کرد و اظهار داشت: برخی از مسؤولان به صورت منظم در این جلسات شرکت نمی‌کنند چه برسد به اینکه بخواهند در این خصوص کاری انجام دهند.

وی تصریح کرد: عده‌ای از دستگاه‌ها استان انتظار دارند برآورد این کنگره را ارائه و بعد از تأمین اعتبار فعالیت‌های خود را آغاز کنند در حالی که قرار بود دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت خود برای برگزاری کنگره شهدا به ما کمک کنند.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از برآوردهای ادارات و دستگاه‌ها را که دیدم بسیار نگران شدم، زیرا برخی از دستگاه‌ها تأمین لوازم‌التحریر را در این برآوردهای خود نوشته بودند و حتی حاضر نیستند در این خصوص اعتباری از خودشان هزینه کنند.

بوعلی با اشاره به اینکه برای برگزاری این کنگره ردیف اعتباری مشخصی تعریف نشده است، افزود: دستگاه‌های استان براساس دینی که به شهدا دارند دست به دست هم دهند و تا همکاری هم کنگره خوبی را در سطح استان برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: با روند کنونی معلوم نیست از اعتبارات ملی برای برگزاری کنگره استفاده کنیم، لذا دستگاه‌ها با استفاده از اعتبارات خود در این خصوص با ما همکاری کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن قدردانی از همکاری مطلوب برخی دستگاه‌های استان گفت: برخی از مدیران دستگاه‌ها به ما گفتند از صفر تا ۱۰۰ وظایف محوله را خودشان انجام می‌دهند که باید از زحمات فرهنگ و ارشاد، صدا و سیمای استانی، اداره‌کل مسکن، بنیاد شهید و آموزش و پرورش تقدیر کرد.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری بیشتر سایر دستگاه‌های استانی شد و گفت: با روندی که برخی دستگاه‌ها در پیش گرفتند در برگزاری این کنگره عقب می‌مانیم.

بوعلی در ادامه اظهارات خود از عملکرد شهرداری یاسوج انتقاد کرد و گفت: تندیس شهدای استان برای نصب در میدان هفت تیر یاسوج را سپاه ساخته و آماده کرده است و قرار بود شهرداری فقط سکوی این تندیس را آماده کند که شهرداری در اجرای این کار عاجز است.

وی تصریح کرد: نماد و تندیسی از شهدا در شهر نداریم که لازم است دستگاه‌ها به صورت جدی در این خصوص ورود پیدا کنند تا در روزهای منتهی به برگزاری کنگره، فضای شهر یاسوج آماده برگزاری کنگره شود.

* اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری یاسوج

در ادامه مجید عیوض‌زاده معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اشاره به اینکه دو میلیارد تومان برای مبلمان شهری در اختیار شهرداری یاسوج قرار دادیم، گفت: نصب المان شهدا در میدان هفت تیر یاسوج جزء مبلمان شهری محسوب می‌شود و هزینه این کار نیز پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ۴۰۰ میلیون تومان برای تصاویر شهدا اختصاص داده شده است، ضمن اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از محل اعتبارات متمرکز مبلغی برای این کنگره اختصاص دادند که مبلغ اختصاص داده شده ۶۰۰ میلیون تومان بوده و برای هزینه‌های جاری این کنگره در نظر گرفته شده است.

در ادامه آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه مبلغ دو میلیارد تومان از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در اختیار شهرداری یاسوج قرار داده شده از شجاعی معاون فرهنگی شهرداری خواست در خصوص عدم نصب المان شهدا در میدان هفت تیر توضیح دهد که شجاعی در پاسخ گفت: از مبلغ اختصاص یافته به شهرداری یاسوج بی‌اطلاع هست

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president