آوای جنوب

عدل هاشمی : لنده به دلیل نداشتن راه‌ارتباطی مناسب به زندان شبیه است

.

عدلنماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بن‌بست بودن شهرستان لنده گفت: مردم شهرستان لنده در زندانی بن‌بست قرار گرفته، دولت با توسعه راه‌های ارتباطی در جهت رهایی این شهرستان تلاش کند.

آوای جنوب؛

عدل هاشمی‌پور عصر امروز در جمع مردم شهرستان لنده و معاون توسعه امور روستایی نهاد ریاست جمهوری گفت: مردم شهرستان لنده یکی از شریف‌ترین و شجاع‌ترین و مخلص‌ترین اقوام استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی متأسفانه این شهرستان در بن بست واقع شده و از توسعه واقعی که حق مسلم آنها بوده عقب مانده است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مردم همیشه در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند و سر تعظیم فرود نیاوردند، همین امر باعث شد در زمان قبل از انقلاب به آنها رسیدگی نشود.

هاشمی‌پور شرایط شهرستان و موقعیت جغرافیایی آن را به زندان تشبیه کرد و یاد آور شد: مردم شهرستان لنده چشم انتظار تدابیر دولت تدبیر و امید برای توسعه راه‌های ارتباطی و خروج از بن بست هستند.

وی در ادامه به دو پروژه راه ارتباطی لنده – تراب – دهدشت و لنده به خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: این دو پروژه تنها راه خروج شهرستان لنده از بن بست بوده و لازم است قرارگاه خاتم‌الانبیاء وارد عمل و اجرای این پروژه‌ها را به دست بگیرد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با بهره‌برداری از راه‌های ارتباطی پروژه‌های صنعتی از قبیل فسفات قیام در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و تا حد قابل توجهی مشکلات بیکاری و اقتصادی مردم برطرف می‌شود.

هاشمی‌پور به عدم اختصاص بودجه و اعتبارات ماده ۱۸۰به شهرستان لنده گفت: این شهرستان نیازمند توجه ویژه مسؤولان و دولت تدبیر امید در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی و اجتماعی، ورزشی و صنعتی می‌باشد.

وی افزود: احداث یک بیمارستان در شأن مردم شهرستان لنده لازم و ضروری است و بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان را برطرف خواهد کرد.

هاشمی‌پور یاد آور شد: ایجاد یک مجتمع فرهنگی و ورزشی یکی دیگر از مطالبات مردم لنده است که نیازمند اعتبارات بسیار در این خصوص می‌باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president