آوای جنوب

تشریح برنامه های سفر رئیس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم فهیم و مطالبه گر این استان با عزمی راسخ از رئیس جمهوری و هیئت دولت استقبال می کنند.

روحانیسید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امروز (۲ مرداد) در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان، گفت: بدون شک سفر مقام های ارشد کشور برای کهگیلویه وبویراحمد، منشا خیر و برکت و توسعه خواهد شد.

آوای جنوب؛

وی عقب افتادگی ها و مشکلات استان را زیاد عنوان کرد و اظهار داشت: آن گونه که شایسته بوده به استان ما توجه نشده و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد که ریشه تاریخی دارد، از سایر استان های کشور بیشتر خود نمائی می کند.

خادمی، عنوان کرد: مردم فهیم این استان شایسته خدمت بیشتری هستند و به طور قطع اگر دولت کاری را برای کهگیلویه و بویراحمد انجام دهد که قطعا انجام خواهد داد، مردم این خدمت را به یاد خواهند سپرد.

استاندار کهگیلیوه و بویراحمد، عنوان کرد: در نشست های انجام گرفته با وزیران یا در نهاد ریاست جمهوری در تهران، سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید کمک به کهگیلویه و بویراحمد است تا این استان در مسیر توسعه قرار گرفته و حرکت رو به جلوی خود را آغاز کند و این مسئله در نگاه دولت به صورت ویژه است.

وی با بیان اینکه برنامه های سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان در سه مرحله پیش از سفر، روز سفر و بعد از سفر طراحی و تدوین شده است، افزود: موضوع نخست مشکلات و مطالبات طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی است که که جمع بندی نهائی شد و آماده تصمیم نهائی در روز سفر است.

خادمی، برنامه های استقبال، برگزاری جلسات در روز سفر را مهم ترین پروسه سفر دانست و افزود: در این روز همه باید مسئولانه رفتار کنند و چهره استان را به صورت خوب و واقعی به نمایش گذاشته و به طور منطقی و علمی مسائل، مشکلات خود را مطرح، مطالبه و پیگیری کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سومین مرحله از سفر را نامه ها و درخواست های مردمی از طریق شبکه سامد، بیان کرد و گفت: این درخواست ها باید از طریق این شبکه بعد از سفر پیگیری شود.

خادمی یادآور شد: استان در عین محرومیت و مشکلات فراوانی که دارد، مردم آن با استعداد، آگاه، میهمان نواز و مطالبه گر هستند و مطالبات خود را به صورت منطقی و عقلانی پیگیری و مسئولین هم صادقانه، شفاف و با جدیت مسائل و خواسته های مردم را مطرح و دنبال خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاریخ مشخصی برای سفر اعلام نشده و هنوز به طور دقیق مشخص نیست، تصریح کرد: با این حال، تمام شرایط از همه لحاظ برای سفر دکتر روحانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد فراهم است و این استان در آمادگی کامل بسر می برد.

خادمی با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین در همه عرصه ها و همیشه نشان داده اند که هرجا که لازم باشد به نحوه شایسته و مطلوبی حضور داشته اند و پای کار هستند، گفتئ باید با یک تلاش همگانی، استقبالی خوب و شایسته از رئیس جمهور و هیات دولت به استان رقم زده شود، بطوری که آبرومندانه و در خور شان مردم فیهم این استان باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ابراهیم گفت:

    خدایی چی دارید برا افتتاح حتما یکی افتتاح ساختمان اطاق بازرگانی میباشد آنهم در بخش خصوصی ??یکیش هم افتتاح فاضلاب خیابان قرنی میباشد. از افتتاح بگذریم چند تا کارخانه بزرگ مادر مثل ماشین سازی، سد، راه اهن، پل،اتوبان برای کلنگ زنی دارید حتما کلنگ مسجد مادون که جناب زارع ۲۰ بار تا نیم متر پایین برده اون هم یکیشونه

  2. بچه باوی گفت:

    اقای مهمندس خادمی همه چیز رو بطور واقعی نشان بده به خوب و گل و بلبل.مثلا بیکاری.۶۷درصدی رو بگو

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president