آوای جنوب

رئیس هیأت فوتبال استان:

دولت در سفر به کهگیلویه و بویراحمد فکری به حال کمبودهای حوزه ورزش کند

پرویزموسویرئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم دولت در سفر به کهگیلویه و بویراحمد کمبودهای حوزه ورزش استان را فراموش نکند.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی عصر امروز در نشست کمیته‌های مختلف هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر دولت را به استان در پیش داریم و شاید یکی از مهم‌ترین جاهایی که دولت باید به آن توجه ویژه داشته باشد بخش ورزش است.

وی از کم توجهی و بی‌توجهی که در سال‌های اخیر به ورزش استان شده اشاره کرد و گفت: هیأت‌های ورزشی استان با دست خالی و دست بسته در حال فعالیت هستند و هیچ اعتبار و بودجه‌ای برای کارهای ابتدایی و اولیه خود هم ندارند.

رئیس هیأت فوتبال استان گفت: از وزیر ورزش می‌خواهیم تا در صورت سفر به استان ما را بیشتر مورد توجه قرار دهد چرا که کهگیلویه و بویراحمد محروم‌ترین استان کشور از گذشته تاکنون بوده است.

موسوی افزود: به دلیل مشکلات مالی که در استان داریم و همچنین نبود حامی مالی تنها تیم فوتبال در مرکز استان که در مسابقات کشوری حضور داشت ناچاراً منحل شد.

رئیس هیأت فوتبال استان گفت: در ورزش بانوان زیرساخت‌های ضعیفی داریم که برای مثال در دو رشته فوتبال و فوتسال اگر زیرساخت‌ها مهیا باشد بسیاری از بازیکنان تیم ملی از این استان خواهند بود کما اینکه در حال حاضر نیز با همه محرومیتی که در زیرساخت‌های ورزش بانوان داریم این استان بازیکنان زیادی به اردوی تیم‌های ملی فرستاده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president