آوای جنوب

ولنگاری و غیرشفاف بودن دولت اصلاحلات در تعریف واژه آزادی موجب فتنه تیر ۷۸ شد

بزرگوارینماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث فتنه ۷۸ گفت: ولنگاری و غیرشفاف بودن دولت اصلاحلات در تعریف آزادی موجب فتنه تیر ۷۸ شد.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به حوادث سال ۷۸ و فتنه‌ای که در کشور رخ داد، اظهار کرد: بسیاری از کسانی که آن فتنه را راه‌اندازی کردند امروز در دامن بیگانه هستند و نشان دادند که این فتنه علاوه بر همکاری ایادی داخلی با همکاری، رهبری و هدایت دشمن بیرونی بوده است.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اصلاحات برای رسیدن به اهداف خود از واژه آزادی استفاده کرد بدون این که آزادی را تبیین و تعریف کند؛ به همین خاطر هیچ‌گونه شفاف‌سازی در این زمینه نکرد و حوادث، بحران‌ها و فتنه‌هایی را در کشور به راه انداخت.

بزرگواری تصریح کرد: البته کسانی که در فتنه ۸۸ دخیل بودند اکنون روشن شده که در فتنه ۷۸ نیز دستی بر آتش داشته‌اند و این دو فتنه به وضوح با یکدیگر پیوند داشته است.

وی افزود: در فتنه ۷۸ بدخواهان و براندازان به دنبال سوء استفاده از دانشجویان و دانشگاه بودند که با هوشیاری دانشگاه و حضور همیشه در صحنه مردم به خصوص در شهر تهران و البته از همه مهم‌تر رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این فتنه هم راه به جایی نبرد و دشمنان انقلاب و ایران ناکام شدند.

بزرگواری حضور مردم در صحنه و حمایت از انقلاب و رهبری را در کوران فتنه تیر ۷۸ یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران در برابر توطئه دشمن خارجی با همکاری دست نشانده‌های داخلی دانست و گفت: مردم در برابر فتنه‌ها بیدار و هوشیار هستند و به انگشت اشاره رهبری توجه می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president