آوای جنوب

عالیپور به ماهشهر رفت /مدیریت بحران آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا به مناطق نفتخیز سپرده شد

عالیپورمدیریت بحران آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب سپرده شد.

آوای جنوب؛

مدیریت بحران آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا که از دیروز (چهارشنبه، ١۶ تیرماه) آغاز شد، با توجه به تجارب و امکانات شرکت ملی مناطق نفتخیز به این شرکت سپرده شد.

بیژن عالیپور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز نیز راهی ماهشهر برای حضور در محل حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا شده است تا از نزدیک در جریان کمکهای مناطق نفتخیزجنوب به این حادثه قرار گیرد و در صورت لزوم هماهنگیهای لازم را برای مساعدت انجام دهد.

آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا از دیروز (چهارشنبه، ١٧ تیرماه) آغاز شده است. آتش سوزی در برج ٨٠٠١ که با ١٢١ متر ارتفاع یکی از بلندترین برجهای پتروشیمی است، بامداد امروز (پنجشنبه، ١٧ تیرماه) تقریبا بطور کامل مهار شده است. آتش در مخزن این پتروشیمی که صبح امروز (پنجشنبه، ١٧ خردادماه) مهار شده بود بار دیگر زبانه کشید.

عادل نژاد سلیم، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس پیش بینی کرد به دلیل محتویات مخزن پتروشیمی بوعلی سینا، آتش سوزی در این مجتمع دو روز دیگر ادامه پیدا کند اما اطمینان داد آتش سوزی در این مجتمع بصورت زمینی و هوایی تحت کنترل است.

قرار است تیم پنج نفره کارشناسی شرکت ملی نفت ایران نیز به محل حادثه اعزام شوند تا دلیل آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا را بررسی کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president