آوای جنوب

قابل توجه مدیر کل صداو سیمای استان

کهگیلویه و بویر احمد تنها بویراحمد و گچساران نیست/اعتراض مردم کهگیلویه به پخش نشدن مسابقات یورو ۲۰۱۶ در این شهرستان

افشارنیامدیر کل صدا و سیما از امکان پخش زنده فوتبال یورو در گچساران خبر داد.

آوای جنوب؛

مدیر کل صدا و سیما از امکان پخش زنده فوتبال یورو در گچساران و باشت خبر داد و این در حالی است که بسیاری از جوانان و مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ از دیدن این مسابقات محروم هستند و این موضوع باعث اعتراض مردم این شهرستان ها به صداو سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد هست.

شهرستان مستعد کهگیلویه که در بسیاری از موارد جمله خدمات دهی از دو شهرستان های دیگر محروم تر است اینبار هم جوانان این منطقه از استان از دیدن مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۶ محروم هستند در حالی که به گفته مدیر کل صدا وسیمای استان امکان پخش زنده این مسابقات در شهرستان های گچساران و باشت نیز فراهم شده است.

خبر زیر از زبان کدیرکل صدا و سیما در سایت های خبری منتشر شده است که موجب ناراحتی و اعتراض جوانان فوتبال دوست کهگیلویه الز عدم پخش این مسابقات در این شهرستان شده است.

امکان پخش زنده فوتبال یورو در گچساران فراهم شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش شبانه روزی معاونت فنی مرکز امکان پخش زنده تصاویر فوتبال یورو ۲۱۱۶ از امروز پنجشنبه در شهرستانهای گچساران و باشت فراهم شد.

یوسف افشارنیا در این باره افزود: با پیگیری صورت گرفته از طریق سیگنال رسانی زمینی (S.T.M.I) امکان پخش تصاویر رقابتهای یورو در این دو شهرستان فراهم شد و از امروز علاقه مندان می توانند این رقابتها را به صورت زنده تماشا کنند.

گفتنی است تا پیش از این، دریافت تصاویر یورو در گچساران مقدور نبود و فقط در برخی از شهرهای کشور که به سیستم سیگنال رسانی زمینی مجهز بودند امکان دریافت تصاویر را داشتند که این امکان در گچساران و باشت نیز فراهم شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محسن گفت:

    مردم گچساران از طریق تهران پیگیری کردند شنا هم زنگ بزنید تهران روابط عمومی صداوسیما

  2. سعید گفت:

    ما جوانان گچساران مرتب از طریق روابط عمومی صداوسیما تهران پیگیری کردم شما هم پیگیری کنید چه تبعیضی؟ نشستید میخواید مشکلتون حل بشه؟

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president