آوای جنوب

نوذررودنیل : مرگ فوتبال گچساران با وعده‌های توخالی مسؤولان ورزش استان/اگر آقایان توان ندارند عطای ورزش را به لقای خود ببخشند

در صورتی که مشکلات برطرف نشود از رسانه‌ها با مردم در مورد وضعیت کنونی بیشتر و به صورت مستمر سخن خواهم گفت

رودنیلپیشکسوت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: با این اوضاع و احوال زمین‌های فوتبال باید از مرگ فوتبال گچساران سخن به میان آورد.

آوای جنوب؛

نوذر رودنیل امروز در یاسوج اظهار کرد: ورزشکاران و فوتبال‌دوستان گچسارانی از وضعیت کنونی زمین تختی این شهر خبر دارند و می‌دانند که چه فاجعه‌ای برای قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مکان ورزشی این شهرستان داریم.

رودنیل گفت: امروز وظیفه رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که سرنوشت غمبار ورزشگاه تختی گچساران را به تصویر کشیده و اجازه ندهند بیش از این جان از قالب و کالبد فوتبال گچساران بیرون برود.

ناظر فدراسیون فوتبال و کارشناس برجسته داوری فوتبال کشور گفت: این تنها یک قسمت از تراژدی فوتبال گچساران بوده، زیرا زمین چمن مصنوعی بشارت گچساران نیز از بی‌آبی در رمق‌های آخر است.

وی با انتقاد شدید از مسؤولان ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقایان وعده توخالی تا به کی؛ چرا به وضعیت ورزش گچساران توجه نمی‌کنید؛ چه کار مفید و ارزنده‌ای برای ورزش و به خصوص فوتبال این شهرستان انجام شده است.

این پیشکسوت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ سال است که با ورزش این شهرستان به صورت مستمر زندگی می‌کنم اما روز و حالی بدتر از احوالات و روزگار امروز آن ندیده‌ام.

رودنیل بیان کرد: وقتی با آقایان مسؤول ورزش استان از دردهای ورزش صحبت می‌کنی مثل این است که با بچه طرف هستند، زیرا فقط وعده‌های بی‌خود و سر خرمن می‌دهند.

وی گفت: اگر آقایان توان ندارند عطای ورزش را به لقای خود ببخشند زیرا ورزش در عمل به کمک احتیاج دارد.

کارشناس ارشد داوری فوتبال کشور گفت: برق هیأت فوتبال شهرستان گچساران که سازنده داوران لیگ برتر فوتبال کشور بوده، قطع است.

رودنیل گفت: باید بدانیم مسؤولان ورزش استان چه کاری برای فوتبال گچساران کرده‌اند که ما باید یا برق هیأت فوتبال‌مان قطع باشد یا آن را از جیب خودمان بپردازیم.

وی گفت: تا امروز بنای انتقاد را نداشتم اما وقتی می‌بینم که به دلیل سهل‌انگاری و بی‌توجهی باید برنامه‌های هیأت فوتبال را کنار بگذاریم و خدمت به جوانان ورزش‌ دوست را قطع کنیم به ستوه آمده‌ایم.

رودنیل خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکلات برطرف نشود از رسانه‌ها با مردم در مورد وضعیت کنونی بیشتر و به صورت مستمر سخن خواهم گفت.فارس/

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    سلام با احترام فراوان وقبولی طاعات وعبادات شما وتشکرازآقای رودنیل که برای زمین چمن تختی دلسوزی میکنند ای کاش ایشان با صراحت میگفتند که چه کس یا کسانی عامل خرابی چمن ورزشگاه تختی شدند؟

  2. ورزشکار گفت:

    فوتبال در کچساران شده منبع درامد برای اقایان باوجود این همه استعداد که این شهر داره متاسفم فقط همین

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president