آوای جنوب

اعدام فردی که عمویش را در یاسوج به قتل رسانده بود/ ۲۵ سال حبس برای زن عموی همدست

اعدامدادستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با گذشت کمتر از یک‌سال از جنایت هولناک جاده کالوس یاسوج، قاتل عمو قصاص شد.

آوای جنوب؛

خبر بسیار تکان دهنده بود درست در یکی از روزهای ماه مبارک رمضان در سال گذشته و در صبحدم روز ۱۲ تیرماه سال قبل برادرزاده‌ای با همراهی و همدستی زن عمو، عمو خود را در یکی از نقاط فرعی شهر یاسوج به دلیل ارتباطات پنهانی که داشتند آتش زدند.

اما امروز و کمتر از یک سال از وقوع آن جنایت هولناک، برادرزاده مقتول به پای چوبه دار رفت و حکم قصاص اجرا شد.

در همین زمینه مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به فارس گفت: شب قبل از جنایت، عمو توسط برادرزاده و همسرش با کتلتی که تهیه شده بود به خواب عمیق می‌رود.

وی گفت: سپس قاتل به وسیله خودروی پاترول، عموی مسموم را به جاده‌ای در اطراف شهر یاسوج می‌برد و زن عمو نیز با پرایدی که خود سرنشین آن بود بنزین را برای آتش زدن شوهر از پمپ‌بنزین به محل جنایت می‌آورد.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جنایت تا اندازه زیادی مشکوک به نظر می‌رسید از جمله این که جسد در زیر خودرو قرار گرفته و مقداری چوب کبریت در آن حوالی پیدا شده بود که کارآگاهان را به سرنخ‌هایی رساند.

وی با اشاره به اقرار متهم افزود: متهم اقرار می‌کند که زن عمو چندین بار نقشه قتل عمو را کشیده بود و از او برای اجرای آن درخواست همکاری می‌کرد که هر بار از آن طفره می‌رفت.

این مسؤول ارشد قضایی با اشاره به زوایای دیگری از این پرونده جنایت هولناک گفت: هنگامی که خودرو در آتش می‌سوخته لحظه‌ای عمو به هوش می‌آید و حتی از همسر خود که در آن محل حضور داشته درخواست می‌کند جلوتر نیاید چرا که ممکن است آتش به او هم سرایت کند.

کرمی گفت: در این حالت قاتل با سنگی که در دست داشته به سر مقتول می‌کوبد و وی نیز بر زمین افتاده و در آتش می‌سوزد.

وی افزود: سرانجام پس از گذشت کمتر از یک سال این حکم اجرا شد و عامل جنایت هولناک سرانجام به سزای اعمال خود رسید.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب استان، زن عموی همدست در قتل نیز به ۲۵ سال حبس محکوم شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president