آوای جنوب

با حضور سردارران و چهره های ملی نخستین کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود

استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیم بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید همواره وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) ثابت کرده است

انصاریفرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد در آبان ماه ۹۵ در یاسوج با حضور حاج قاسم سلیمانی و چهره های سرشناس کشوری خبر داد.

آوای جنوب/ سمیرا نصاری

اولین جلسه کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در فرمانداری گچساران با حضور امام جمعه شهرستان گچساران ؛ فرماندار ،فرمانده سپاه گچساران ، شهردار ، فرمانده نیروی انتظامی ، رییس روابط عمومی نفت گچساران و جمعی از مسئولان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری صبح امروز در نشست نخستین کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم به ویژه در بین نسل جوانان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره ملی است اظهار داشت: امروز عزت و اقتدار نظام اسلامی مدیون خون شهداء است.

وی با بیان اینکه شهدا جان پاک خود را برای دفاع از مردم و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی فدا کردند و همه باید قدردان این پایمردی و ایثارگری باشند،افزود : امروزانقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدای عزیز و سرافراز، در جهان امروز عزت آفرین شده است و بی شک تا زمانی که نام و یاد شهداء در کشور طنین انداز است عزت، امنیت، استقلال و آزادی کشور تضمین خواهد بود.

انصاری افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیم بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید همواره وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره)  ثابت کرده است.
فرمانده سپاه گچساران با بیان اینکه کنگره ملی شهدای استان آبان ماه امسال به مدت ۴ روز برای نخستین بار در یاسوج برگزار می‌شود، گفت:  چهره های سرشناس کشوری از سخنرانان این کنگره خواهند بود.

فرماندار گچساران : زنده نگه داشتن یاد شهدا گام مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

عبدالرحیم رحیمی روز چهار شنبه در نخستین نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد افزود: عزت، سرافرازی و اقتدار رورافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه خون شهدای دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس محقق شده است.
رحیمی گفت: ۴۶۰ شهید شهرستان گچساران در عملیات های غرب و جنوب کشور به درجه رفیع شهادت رسیده اند.
وی تصریح کرد که تابلوهای عکس شهدا در خیابان های اصلی شهر دوگنبدان باید نصب شود.
رحیمی هدف از این اقدام را توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا و انتقال فرهنگ فداکاری به نسل های سوم و چهارم انقلاب اعلام کرد.
وی با بیان اینکه همه در مقابل شهدا وظیفه و مسوولیت داریم گفت: امروز خدمت به شهدا و زنده نگه داشتن نام و یاد آنها تکلیف همگانی است.
رحیمی اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت تمثال ۴۶۰ شهید گچساران با همکاری سپاه پاسداران، شرکت بهره برداری نفت و گاز، شهرداری و بنیاد شهید انجام می شود.
وی ادامه داد: این اقدام نشان از وحدت و همدلی این اعضا در راستای تحقق آرمان‌های بزرگ شهدا و امام شهداست که برای شناخت نسل جوان بسیار سودمند است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president