آوای جنوب

آغاز بازشماری صندوق‌های انتخابات مجلس دهم در حوزه بویراحمد و دنا

هیئت ۱۰ نفره از سوی ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات کشور برای بازشماری آرای صندوق‌های دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا به یاسوج اعزام شده است.

فتاح محمدیرئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد از آغاز بازشماری صندوق‌های انتخاباتی مجلس دهم در حوزه بویراحمد و دنا خبر داد.

آوای جنوب

فتاح محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از بازشماری صندوق‌های اخذ رای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا خبر داد و اظهار کرد: کار بازشماری صندوق‌های آرای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور از پیش از ظهر امروز آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیئت ۱۰ نفره از سوی ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات کشور برای بازشماری آرای صندوق‌های دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا به یاسوج اعزام شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون تصمیم این هیئت اعزامی مبنی بر بازشماری تمامی ۲۸۹ صندوق اخذ رای در این دو حوزه انتخابیه است.

این مسئول بیان کرد: با پایان یافتن کار بازشماری این هیئت و جمع‌بندی نهایی نتیجه قطعی در مورد انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا از سوی شورای نگهبان به ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود.

از مجموعه ۲۰۷ حوزه انتخابی در سراسر کشور صلاحیت ۲۰۲ حوزه انتخابی از سوی شورای نگهبان تأیید شد و پنج حوزه دیگر هنوز صلاحیت آنها تایید نشده که حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا یکی از این پنج حوزه‌ است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president