آوای جنوب

هاکی نفت و گازگچساران مرحله نیمه نهایی را با پیروزی آغاز کرد

هاکیدر چارچوب نهمین دوره لیگ برتر هاکی مردان کشور تیم نفت و گاز گچساران در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی تیم هاکی کرمانشاه را شکست داد.

 آوای جنوب ؛

براساس این گزارش، عصر جمعه در شهر اراک استان مرکزی دو تیم هاکی نفت و گاز گچساران و کرمانشاه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه چهار برسه به سود هاکی نفت به پایان رسید.

تیم هاکی نفت و گاز گچساران که در سال جاری با تکیه بر بازیکنان بومی و حمایت بازیکنان تاثیر گذاری همچون بهداد بیرانوند آقای گل هاکی جهان، امیدوارانه در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

مسئولان هیئت هاکی نفت گچساران در این فصل با تغییرات بسیاری همچون جوانگرایی در کادر فنی و بازیکنان ،رضا حیدری جوان و با تجربه را به عنوان سرمربی معرفی کرده و دریچه ای جدید را در میدان دادن به جوان ها و بازیکنان بومی باز کردند.

حضور موفق تیم هاکی نفت و گاز گچساران تا اینجا فصل را می توان سرآغاز تحولی جدی در جوانگرایی و کشف استعدادهای رشته های مختلف ورزشی در سطح این باشگاه دانست .

این در حالی است که بسیاری از تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر هاکی با تکیه بر بازیکنان ملی پوش و با تجربه پا به میدان گذاشته و انگیزه بالایی برای قهرمانی در این رقابت های دارند.

تیم هاکی مردان نفت و گاز گچساران صبح شنبه در دومین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف شهرداری ارومیه می رود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president