آوای جنوب

زارعی اصلاح طلب است یا اصولگرا !؟

زارعجناب زارعی توضیح دهند که در عرصه فرهنگ کدام طرح وایده را برای استان انجام داده اید؟

آوای جنوب/ عبدالله حکمتی

گاهی این فکر در ذهن خطور می کند بسیاری از آرایی که در صندق های رای در استان ریخته می شود به خاطر مسائل قومی یا عملکرد است اما نباید این نکته اساسی و مهم را نادیده گرفت که بخشی از آرا نه به خاطر موارد گفته شده و صرفا به خاطر احساس تکلیف و تعلق خاطر به نظام می باشد اگرچه هر برگ رای خود تقویت نظام است اما برخی از آرا فقط به خاطر تعلق خاطر فکری است و سهم استان هم قابل توجه است الان در نظر بگیرید فردی می خواهد به نماینده فعلی به عنوان یک الگوی فکری و یک جناح سیاسی رای دهد یادمان باشد که در دو دوره ریاست جمهوری نهم ودهم جناب ایشان از رییس جمهور آن دوران حمایت جدی کرد و در حالی که همه باورشان می شد جناب ایشان یک اصولگرای تمام قد است با انتخابات دولت یازدهم به یک باره چرخش صدوهشتاد درجه ای او مواجه شدیم و هر روز نام دولت تدبیر و امید از زبان ایشان نمی افتاد.
جریان رای اعتماد کابینه یازدهم هم بسیار شنیدنی است در حالی که وزرای بسیار قوی برای دفاع وجود داشت علیرغم توصیه دوستان ایشان تنها از وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش یعنی آقای نجفی که ضعیف ترین و اصلاح طلب ترین وزیر پیشنهادی بود دفاع کرد که موفق به کسب اعتماد در مجلس نشد.
البته ایشان قصد داشت با دفاع از این فرد جایگاه خودرا در عزل ونصب های اتی اموزش وپرورش مستحکم نماید که متاسفانه اینطور نشد و بعد از انتصاب مدیر کل پیشنهادی جناب تاجگردون مثل همه انتصابات که باید ایشان جلو بیفتد در مراسم تودیع مدیرکل فرهیخته سابق ظاهر شد و اظهار داشت با موعظه نمی شود کار کرد و بعدها کسی از ایشان نپرسید اصولا مگر عرصه فرهنگ و تعلیم وتعلم غیر از موعظه است ؟
مگر کاریک معلم غیر از موعظه است
آیا مدیرکل سابق آموزش و پرورش که تمام هم و غمش برای تبیین دین و اموزه های دینی بود شایسته این برخورد جناب نماینده بود؟
جناب زارع توضیح دهند که در عرصه فرهنگ کدام طرح وایده را برای استان انجام داده اید؟
چه گامی برای فرهنگ استان برداشتید ؟
چه تلاشی برای نصب و انتصاب مدیران فرهنگی واصولگرا برداشتید؟
چرا در عزل مدیران اصولگرا شما فقط تریبون را به دست گرفتید و از این عزل ها عملا حمایت کردید ؟
حرف در این خصوص زیاد است با سیری در مواضع شما مشخص می شود که نه روی ایل هفت لنگ هستید و ایل چهار لنگ بلکه دنبال منافع هستید هرجا کفه قدرت چربید شما هم متمایل به آنجا هستید
خداوکیلی من نمی دانم شما اعتدالی هستید اصولگرا هستید اصلاح طلب تشریف دارید متمایل به کارگزاران هستید بالاخره چه کسی . .. و وقتی این همه رهبر و مقام معظم رهبری را بر زبان جاری می فرمایید هم انشالله برمبنای جهت گیری سیاسی تان نباشید و واقعا معتقد باشید نه مثل مواضع تان در عرصه اجرایی باشد.

اگر بر یک موضع مقتدرانه بایستید جایگاه شما هم بهتر است هرچند که دیگر خیلی دیر است.

والعاقبه للمتقین

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president