آوای جنوب

پیش بینی آوای جنوب از نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمام حوزه های کشور

در صحنه سیاست امروز کشور گمانه زنی‌هایی درباره افرادی که احتمالا می‌توانند کاندیدای اول شهر خود شوند مطرح شده که در این گزارش…

کاظم پوردر صحنه سیاست امروز کشور گمانه زنی‌هایی درباره افرادی که احتمالا می‌توانند کاندیدای اول شهر خود شوند مطرح شده که در این گزارش به آن پرداخته‌ایم.

آوای جنوب / علی مراد کاظم پور

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۴ همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار می شود.
فضای سیاسی اینروزها در سراسر کشور فضایی کاملا انتخاباتی به خود گرفته است .
اینروزها در تمام شهر ها و روستاها بحث اول هر جلسه ای بحث انتخابات است .
از بازاری و روستایی گرفته تا دکترها و اساتید دانشگاه همه و همه در مورد انتخابات صحبت می کنند ؛ حتی آنهایی که سن و سالشان هنوز به رای دادن و حضور در انتخابات نرسیده است از دیگری سئوال می کنند : راستی شما به چه کسی رای می دهید ؟
اینروزها در هر محفل و مکانی از یک نفر که بیشتر شدند یک نفر سر بحث انتخابات را باز می کند .
اصلاح طلبان از پیروزی خود می گویند و در مقابل اصولگرایان نیز از پیروزی و وحدت سخن به میان می آورند .
اینروزها کاندیداها ، احزاب و شخصیت‌های سیاسی در تمام کشور در حال سخنرانی های مختلف و میتینگ های انتخاباتی هستند .
تنور انتخابات گرم گرم است و هر کدام مشغول تبلیغات هستند .
رسانه ها نیز در این مدت تمام سعی و تلاششان براین است که با زدن تیترهای انتخاباتی داغ ،جذابیت بیشتری بوجود آورند .
همه و همه ، پیر و جوان ، زن و مرد ، با سواد و بی سواد هر کدام به نوع و سلیقه خودشان در این انتخابات سهمی دارند .
با تمام این تفاسیر بحث این روزها در هر کوی و برزن بر این است چه کسی پیروز انتخابات می شود .
فضای کشور فضای انتخاباتی است بعضی از افراد تصور می کنند باید در یک گروه یا حزب باشند تا بتوانند تأثیرگذار باشند یا اینکه عده ای از افراد می گویند منافعشان در این نظام است باید در انتخابات شرکت کنند ما که منافعی نداریم، پس نباید شرکت کنیم.
فضای مجازی سایت های اینترنتی اینروزها  برای خود در صفحات اول سایتشان نظرسنجی را راه اندازی کرده اند و کاندیدها و لیدرهایشان هر یک به دنبال این هستند که گوی سبقت را از رقیب انتخاباتی خود در این نظرسنجی ها بربایند .
گروههای مجازی در تلگرام ، واتساپ ، اینستا و گروههایی که همه به سرعت در حال تشکیل شدن است همه و همه نشان از گرمی انتخابات در سرمای ۱۳۹۴ است .
در حالیکه خبر نداری هر لحظه بدون دعوت نامه با دعوت گروهی وارد گروههای مجازی از حامیان کاندیداهای انتخاباتی می شوی .

اینروزها چنان تنور انتخابات گرم و گرم تر می شود که حتی آنهایی که موفق نشدند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند در مصاحبه های خود مردم را به حضور و مشارکت یکپارچه در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ دعوت می کنند .

وقتی برادری که حتی صلاحیت خود را نتوانسته است دریافت کند می گوید : این انتخابات و پیروزی آن متعلق به اشخاص نیست و ادامه می دهد چه من باشم و چه نباشم همه را دعوت به حضور در پای صندوق های رای می کنم.

چپ ها و راست ها ، مستقل ها و معتدل ها ، پایداری و ایستادگی اینروزها در فضای کشور عزیزمان ایران و درست در زمانی که مصادف با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  همه را به حضور در پای صندوق های رای فرا می خوانند .

و اما دیدگاه ما در پایگاه خبری آوای جنوب ؛

ما اعتقادمان بر این است که زیاد به نظرسنجی ها اعتماد و اطمینانی نداریم چرا که به این امر واقف هستیم که می شود با نرم افزارهای معمولی امکان دادن چندین نظر را برای یک نفر فراهم کرد .

ما به دنبال این هستیم که بتوانیم پیروز انتخابات در تمام نقاط کشور را پیش بینی کنیم و در این راستا به سمع و نظر مردم برسانیم .

با کمی صبر و حوصله می توان پیروز انتخابات را در تمام شهر ها و استانهای کشور معرفی کرد.

وقتی رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با جمعی از مردم قم  با تأکید مجدد برضرورت شرکت همه‌ی واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات افزودند: همچون گذشته اصرار داریم که همه، حتی کسانی که نظام را و رهبری را قبول ندارند پای صندوق‌ها بیایند چرا که انتخابات متعلق به ملت، ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

 

یا وقتی ایشان در تاریخ ( ۲۷ آذر ۱۳۷۰) در دیدار با وزیر و مسؤلان وزارت کشور و استانداران‌ می فرماید : انتخابات، آن نقطه‌ى اساسى وصل افکار و آراى مردم به بدنه‌ى نظام اجرایى است. اگر انتخابات – همچنان که بحمداللَّه در گذشته همین‌طور بوده است – با حضور مردم، با اراده‌ى مردم، با آزادى کامل مردم و انتخاب آزادانه‌ى آنها انجام بگیرد، و حداکثر آگاهى از سوى مردم به کار برود، تا این‌که افراد صالح و شایسته و حقیقتاً حایز شأن نمایندگى این ملت عظیم، به مجلس فرستاده بشوند، نظام اسلامى مى‌تواند مطمئن باشد که در جهت آرزوها و هدفهاى خود در حرکت است. این، نقش انتخابات و شأن والاى انتخابات است. و این به معنای انتخابات؛ نقطه وصل مردم و نظام است .

یا وقتی ایشان حضور در انتخابات را همچون زره پولادین در مقابل مستکبران می داند و در دیدار اقشار مختلف مردم قم‌ در آستانه سالروز قیام ۱۹ دی ( ۱۸ دی ۱۳۸۲) می گوید :حضور در انتخابات یکى از مستحکم‌ترین وسیله‌هایى است که این ملت مى‌تواند آن را مثل یک زره‌ى پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله‌ى دشمنان و سوءنیّت و بد دلىِ مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه دارد. انتخابات بسیار مهمّ است.

امروز و فردا دیر یا زود تمام می شود ؛ اینروزها چنان سرگرم انتخابات شده اید که نمی دانید چگونه صبح را به شب می رسانید .

چنان سرگرم شده اید که فراموش کرده اید تلفن همراه خود را چقدر شارژ کرده اید .

چرا ؟ چرا ؟

من می گویم مردم کشور من در ۷ اسفند ۹۴ بازهم چشمان همیشه بسته استکبار را باز خواهند کرد و قدرت حکومت اسلامی را به قدرت های پوشالی دنیا نشان خواهند داد .

من می گویم در روز ۷ اسفند سال ۹۴ مردم ایران زمین همراه با برف و باران و خورشید هم قدم می شوند  و به پای صندوق های رای می آیند تا بار دیگر به جمهوری اسلامی آری بگویند و همچون سالهای گذشته بگویند ؛ جمعه آمدیم و تجدید بیعت کردیم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان هایش.. بازهم نشان دادیم که نه تنها از مملکت اسلامی عزیزمان خسته نشده ایم بلکه به آن وابسته تر شده ایم و حاضر هستیم خونمان برایش بریزد ولی یک وجب از خاک پاکش را دست نامحرمان و نا اهلان ندهیم.

وقتی تمام اینها را در کنار هم قرار می دهیم به این نتیجه می رسیم که پیروزی واقعی انتخابات امروز ، انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است زیرا حضور پرشکوه و گسترده جلوه‌گر اوج حماسه سیاسی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

و من علی مراد کاظم پور به عنوان عضوی کوچک از جامعه رسانه ای ایران انتخابات را اینگونه پیش بینی می کنم .

بی شک پیروز قطعی انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیعت من و تو با رهبری و مولای زمانمان است .

ترس دشمن از رنگ های ما
یه روز از سپیدی قلب ها
یه روز از لباس سبز سپاه
یه روز از لباس خاکی بسیج
یه روز از سرخی خون شهید
یه روز از چادر مشکی زنان مسلمان
یه روز از کیک زرد نیروگاه اتمی
امروزهم از جوهر آبی سبابه ها . . . .

وعده ما ۷ اسفند پای صندوق های رای

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. خان بابا گفت:

    انشاءاله دراین انتخابات هم پیروز میدان نظام مقدس انقلاب اسلامی خواهدبود.

  2. جلالی گفت:

    حضور همه اقشار مردم. در انتخابات، تحقق بخشیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی، و انتخاب اصلح و ولایی. مصونیت بخشیدن به نظام اسلامی در مقابل پروژه نفوذ، و انحراف است.. پس هر دو وظیفه مهم است،، شرکت در انتخابات -و – انتخاب اصلح و رای ولایی،

  3. افرین فرهمند گفت:

    سلام

    متن جالب و قابل تاملی بود
    سپاس

  4. بابک گفت:

    وظیفه ما شرکت در انتخاباته و پای صندوق های رای برویم و فرد شایسته و اصلح که دکتر تاج گردون است را انتخاب کنیم.

  5. علی گفت:

    نکته ای که از نظرها دور مانده اینست که انتخابات قبل مصادف شد با فوت مادر محترمه و عفیفه دکتر تاجگردون که همین اتفاق باعث شد که آشنایان دکتر از راههای دور به گچساران بیایند و رای خود را هم در این شهر به صندوق بیاندازند.
    ولی در انتخابات پیش رو دیگر این چنین نیست و خود باعث کاهش آرا دکتر میشود
    به هر حال رای مردم حوزه انتخابیه سرنوشت ساز است و غیر قابل پیش بینی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president