آوای جنوب

ورود دستگاه قضا به موضوع تسهیلات ادارات کهگیلویه و بویراحمد

آوای جنوب معاون دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ورود دستگاه قضا به موضوع تسهیلات دستگاه‌ها خبر داد و گفت: تا زمانی که تحقیقات کامل نشود موردی مطرح نمی‌شود

آوای جنوب
معاون دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ورود دستگاه قضا به موضوع تسهیلات دستگاه‌ها خبر داد و گفت: تا زمانی که تحقیقات کامل نشود موردی مطرح نمی‌شود.

ورود دستگاه قضا به موضوع تسهیلات ادارات کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش آوای جنوب از یاسوج، پروانه نیک‌مرام در نشست ظهر امروز شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خصوص طرح یارانه حقوق و دستمزد گفت: کمترین انحرافات در پرداخت تسهیلات را در این طرح داشتیم و اگر جایی تخلف صورت گرفته دستگاه قضایی به ما اعلام کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر تخلفی در اجرای طرح صورت گرفته ارائه شود در غیر اینصورت چرا عملکرد یک دستگاه را زیر سوال ببریم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های بویراحمد و دنا از اجرای طرح یارانه حقوق و دستمزد حذف شدند گفت: این طرح در سایر شهرستان‌ها اجرا می‌شود در فاز اول ۹۳ نفر باید در طرح ثبت‌نام کند که تاکنون ۴۶ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسوول بیان کرد: سهم استان از طرح یارانه حقوق و دستمزد ۱۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان است که تا پایان بهمن ماه فاز اول باید به وزارت ارسال شود.

اما معاون دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست به روحیه برادری و همدلی در دادگستری استان اشاره کرد و گفت: کسانی که قصد خدمت به مردم را دارند مورد حمایت دستگاه قضایی استان هستند چرا که اگر برای یک نفر شغل ایجاد شود ۱۰ پرونده‌ از پرونده‌های قضایی کم می‌شود و دغدغه جامعه کاهش می‌یابد.

حجت‌الاسلام محمد صدرا ادیبان در پاسخ به سخنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ورود دستگاه قضا به تسهیلات دستگاه‌ها فقط مختص اداره کار نیست، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی و گردشگری، بنیاد مسکن و بنیاد شهید دستگاه‌هایی هستند که تسهیلات ارائه می‌کنند که دستگاه قضا به تمام تسهیلات اخذ شده دستگاه‌ها در این سال‌ها ورود پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: در کمال سکوت در حال انجام تحقیقات خود هستیم و تا زمانی که تحقیقات کامل شود و در خصوص موضوعی یقین پیدا نکنیم حرفی نمی‌زنیم و قلمی به کار نمی‌بریم چرا که حفظ آبروی یک مومن از خانه خدا بالاتر است، ضمن اینکه به دنبال کاستن از قدرت اجرایی مدیران هم نیستیم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president