آوای جنوب

۷۰ درصد ماشین آلات راهداری زمستانه کهگیلویه و بویراحمد فرسوده است

این اداره ۲۵۴ دستگاه ماسین آلات راهداری در اختیار دارد که متاسفانه تنها ۳۰ درصد قابل استفاده هستند و مابقی به دلیل میانگین عمر بالای ۲۰ سال فرسوده و کارایی لازم را ندارند

بعداً_نگید_نگفتیممعاون راهداری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰ درصد ماشین آلات راهداری زمستانه در این استان به دلیل فرسودگی قابل استفاده نیستند و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

آوای جنوب؛

محمد نصیری راد اظهار کرد: این اداره ۲۵۴ دستگاه ماسین آلات راهداری در اختیار دارد که متاسفانه تنها ۳۰ درصد قابل استفاده هستند و مابقی به دلیل میانگین عمر بالای ۲۰ سال فرسوده و کارایی لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه طرح راهداری زمستانه ۱۵ آذرماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، عنوان کرد: طی مکاتبه ای با ادارات راه و شهرسازی شهرستان های استان خواستیم نیازمندی های خود در زمینه خدمات دهی مطلوب به هم وطنان در ایام زمستان امسال را اعلام کنند.

معاون راهداری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون در تدارک تامین ماشین آلات مورد نیاز برای راهداری زمستانه هستیم که در صورت تامین اعتبار تا قبل از ۱۵ اذرماه این موضوع محقق می شود.

نصیری از خرید ۶ هزار تن ماسه و ۳ هزار تن نمک برای راهداری زمستانه استان خبر داد و افزود: برای طرح زمستانه راهداران کمبود اعتبار داریم که انتظار می رود مسئولان متولی در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی با اشاره به اینکه ماشین آلات راهداری کهگیلویه و بویراحمد نیازمند نوسازی هستند، ابراز کرد: سال گذشته ۸ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی ماشین آلات این اداره اختصاص داده شد که ۳ دستگاه را بازسازی کامل کردیم و هم اکنون در شرکت هکو اراک در حال مراحل پایانی هستند.

نصیری اظهار کرد: همچنین سال گذشته برای خرید ماشین آلات ۷ میلیارد ریال اختصاص یافت که ۱۴ دستگاه ماین الات تعمیر اساسی شدند و ۵ دستگاه تیغه برف روب، یک دستگاه نمک پاش، یک دستگاه کامیون باری ایسوزو و یک دستگاه گریدر خریداری کردیم.

معاون راهداری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای راهداری زمستانه امسال ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که سازمان راهداری کشور در زمینه تامین اعتبار قول همکاری داده اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president