آوای جنوب

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری:

۵۰ درصد از کامنت‌های نادرست سایت‌ها توسط کارمندان ادارات در وقت اداری انجام می‌شود

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۰ درصد از کامنت‌های نادرست سایت‌های استان توسط کارمندان ادارات در وقت اداری انجام می‌شود.

آوای جنوب؛

احمد نشاطی‌فر صبح امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران کل استان و روسای دستگاه‌ها اداری برگزار شد با انتقاد از فضایی که در رسانه‌های استان ایجاد شده اظهار کرد: فضای مجازی استان و سایت‌ها نگران‌کننده شده است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین دلیل بسیاری از مدیران برای ارائه گزارش و عملکرد دچار واهمه می‌شوند.

وی افزود: کامنت‌هایی که در زیر برخی اخبار و گزارش‌ها و تحلیل‌ها می‌آید فضای نگران‌کننده ایجاد کرده است و در همین خصوص بررسی‌هایی به عمل آمده است.

این مسئول بیان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که ۵۰ درصد کامنت‌ها در ساعات اداری و توسط کارمندان ادارات درج می‌شود.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به مدیران توصیه می‌شود که مصاحبه و ارائه عملکرد خود را تنها با سایت‌هایی که مجوز دارند، انجام دهند.

به گزارش فارس در شورای اداری امروز استان کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص جشن‌های ایام‌الله دهه فجر بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید که این جشن‌ها بیشتر با محوریت مردم برگزار شده و علاوه بر کلنگ‌زنی‌ها و بهره‌برداری‌ها به دستاوردهای فرهنگی نظام نیز پرداخته شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. باشت گفت:

    سید جان درود برتو که حقیقت را بیان کردی من خودم به اتاق یکی از مسولین استانداری مراجعه کردم تانگاهش به کامپیوتر توسایت کبنا نیوز است وفقط با ان زبون نداشتش به زورکی جواب سلام ما را داداون هم در ساعت۹صبح وقت اداری

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president