آوای جنوب

محمد حبیبی خبرداد

۲ بازیکن خوزستانی به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پیوستند

محمدحبیبیرئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: ۲ بازیکن جدید به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پیوستند.

آوای جنوب؛

محمد حبیبی ‌نژاد با اشاره به نقل و انتقالات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تعطیلات نیم فصل، اظهار داشت: تیم نفت و گاز در تعطیلات نیم فصل تاکنون دو بازیکن جدید جذب کرده است.

وی بیان کرد: تیم فوتبال نفت و گاز با عبدالله ممبینی بازیکن پدیده مشهد به توافق رسیده و قرارداد وی با این تیم به ثبت رسیده است.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران افزود: ممبینی که هافبک بوده، سابقه حضور در تیم‌های استقلال اهواز و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد.

حبیبی نژاد از توافق تیم نفت و گاز با علی مطوری هافبک شهرداری تبریز خبر داد و گفت: تیم نفت و گاز با این بازیکن نیز به توافق رسیده و با وی قرارداد ثبت کرده است.

وی به سوابق مطوری اشاره و خاطرنشان کرد: مطوری مدافع و هافبک بوده و سابقه بازی در صنعت نفت آبادان را در کارنامه خود دارد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران عنوان کرد: تیم فوتبال نفت و گاز جذب چند بازیکن جدید دیگر در تعطیلات نیم فصل را در دستور کار خود قرار داده است.

Read-more-comments-25
با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مد گفت:

    واقعا متاسفم با این یارگیری . بازیکنانی که ۲سال در تیمهای خودشون پاشون به توپ نخورد اوردن این تیم نجات بدن .شما شک نکنید با این وضعیت این تیم در لیگ ۲ خواهیم دید

  2. ناشناس گفت:

    از تریندادو توباگو و گینه بیسائو هم بازیکن بگیر

  3. ناشناس گفت:

    بله

  4. ناشناس گفت:

    همین جوری کامنتیدم!

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president