آوای جنوب

انتقادات دکتر زراعت کیش به مسئولین:

گچساران شهری مظلوم است که متاسفانه عده ای در فضای رسانه فقط مانور می دهند

بیکاری و مشکلات فرهنگی در گچساران به یک معضل اساسی تبدیل شده است که متاسفانه وعده های آقای نماینده و مسئولین عملی نشده است

زراعت کیشبه گزارش آوای جنوب از گچساران، سید یعقوب زراعت کیش در جمع اصولگرایان گچساران گفت: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس قبل از انتخابات وعده داده بود که مسائل و مشکلات فرهنگی شهر را برطرف می‌کند اما وعده‌های وی عملی نشد.

اختصاصی آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سید یعقوب زراعت کیش در جمع اصولگرایان گچساران با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر خدا(ص)، اظهار داشت: توطئه وسیعی علیه جهان اسلام در حال انجام بوده ولی الحمدالله جهان اسلام بسیار هوشیار بوده و توطئه‌ها را خنثی می‌کند.
وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران، افزود: بیش از ۱۰ سال بوده که کشور ما گریبان‌گیر این مسئله بوده و ما اخیرا انعطافی از خود نشان داده‌ایم ولی متأسفانه غربی‌ها تغییری در رفتار خود نشان نداده‌اند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما مذاکره می‌کنیم ولی اعتمادی به آمریکایی‌ها نداریم و آن‌ها قابل اعتماد نیستند.
زراعت کیش با تأکید بر اینکه غرب نمی‌خواهد توافقی انجام شود، عنوان کرد: بحث هسته‌ای برای غربی‌ها بهانه بوده و آن‌ها به دنبال این بوده که از رشد و پیشرفت پرشتاب ایران جلوگیری کنند.
وی به مسائل و مشکلات گچساران اشاره کرد و افزود: گچساران شهری نفت‌خیز بوده ولی متأسفانه همچنان در محرومیت به سر می‌یرد.
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مشکلات گچساران در زمینه مسائل اقتصادی، فرهنگی و مسائل شهری بسیار بوده است، خاطرنشان کرد: گچساران در زمینه مسائل فرهنگی مشکلات بسیاری دارد.
زراعت کیش گفت: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس قبل از انتخابات وعده داده بود که مسائل و مشکلات فرهنگی شهر را برطرف می‌کند اما وعده‌های وی عملی نشد.

رئیس اسبق دانشگاه آزاد گچساران با بیان اینکه اگر امروز نگاهی به وضعیت شهری، کشاورزی ، شهرک صنعتی  و جوانان بیکار داشته باشیم با دیروز هیچ تفاوتی نداشته است گفت : بیکاری و مشکلات فرهنگی در گچساران به یک معضل اساسی تبدیل شده است که متاسفانه وعده های آقای نماینده و مسئولین عملی نشده است.

دکتر زراعت کیش در پایان صحبت های خود اظهار داشت : گچساران یک شهر مظلوم است که متاسفانه عده ای در فضای رسانه ای فقط مانور تبلیغاتی می دهند ولی در عمل چیزی مشاهده نمی شود.

به گزارش آوای جنوب در این دیدار دکتر زراعت کیش به جمع کمپین عاشقان پیامبر خوبی ها محمد رسول الله ص پیوست.DSC_0064

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. اصلاح طلب گفت:

    با سلام میشه بگین پس چرا شماهمین نماینده را در بیشتر همراهی. کردید

  2. وحدت گفت:

    درود بردکتر زراعت کیش جوان اصولگرای نخبه گچسارانی /سید جان انتظار بیشتری از حضرتعالی داریم کهدرعرصه مشکلات شهرستان روشنگری کنید.

  3. ایل قشقایی گفت:

    شما به مشکلات شهر خودتان دهدشت برسید نیازی نیست دایه مهربان تر از مادر بشین-در ضمن فکر اینکه دوباره نمایندتون موحد توگچساران رای بیاره از سرتون بیرون کنید
    ضمننا همه ترکها پشتیبات تاجگردون هستند

  4. ایل قشقایی گفت:

    کی گفته زراعت کیش گچسارانیه بدبخت گچساران که دهدشتی ها براش تصمیم میگیرن

  5. حق طلب گفت:

    جناب ایل قشقایی ازکیسه خودت خرج کن اینقدر هم ساده لوح نباش بنده خدا تاجگردون از کمند باشتی ها فارغ نمی شه تا نماینده تو بشه فی الحال ترکها فقط پشتیبان ولایتند درضمن ایل یعنی یک جماعت نفاق نینداز وسکوت کن

  6. همشهری گفت:

    لطفا مرد باشید بنام خودتان کامنت بزارید بنام قشقایی خودداری شود

  7. ایل قشقایی گفت:

    ساده لوح شما حق طلب هستید که افتادید دنبال یک مشت ادم فرصت طلب مانند فولادی وعباسی در ضمن ترکها دیگه گول امثال فولادی خورشیدی را نمی خورند در ضمن تاجگردون براش فرقی نمیکنه ترک یا لر فقط گچسارانی باشه

  8. حق طلب گفت:

    احسنت همشهری

  9. تکیه قدیم گفت:

    قابل توجه عزیزان دکتر زراعت کیش سیدسعادت ابادلیشتره وگچسارانیست.

  10. ب گچسارانی گفت:

    با سلام.زراعت کیش متولده گچساران روستای سعادت آباد لیشتر.سعادت آباد جزء حوزه گچساران .آقای که با اسمه ایل قشقایی کامنت گذاشتی واقعا ترکی.از کی تا حالا سعادت إباد لیشتر شده دهدشت؟

  11. سید لیشتری گفت:

    عزیزم ایل قشقایی دکتر زراعت کیش لیشتری هستن و هم ولایتی بنده
    وقتی چی نونی گپ مزن

  12. سید لیشتری گفت:

    دکتر افتخار ماییی

  13. سید گفت:

    دکترزراعت کبش افتخارگچسارانه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president