آوای جنوب

گلی که نماینده مجلس وارد دروازه فرماندار کرد / مسئولان پا به توپ شدند / تمام نگاه‌ها به ساق پای تاج‌گردون

مراسم افتتاحیه زمین‌های چمن مصنوعی گچساران با حاشیه‌های جالب و دیدنی از جمله ضیاقت پنالتی و برگزاری فوتبال میان مسئولان همراه بود.

آوای جنوب؛

نخستین حاشیه جالب این افتتاحیه بعد از افتتاح زمین چمن روستای سرآبننیز روی داد جایی که مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد درون دروازه ایستاد تا پنالتی‌های عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران و غلامرضا تاج‌گردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را مهار کند.

در این صحنه دو پنالتی نواخته شده از میان پاهای مدیرکل ورزش و جوانان به تور دروازه نشست تا جو شادی فضای افتتاحیه را پر کند.

در ادامه افتتاحیه زمین چمن مصنوعی پارک جنگلی گچساران نیز ضیافت پنالتی‌ها تکرار شد اما این بار فرماندار گچساران درون دروازه ایستاد تا مدیرکل ورزش و جوانان انتقام گل لایی خود را بگیرد اما فرماندار با مهار توپ مدیرکل وی را ناکام گذاشت.

ضربه پنالتی تاج‌گردون به فرماندار گچساران

گل پنالتی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به فرماندار گچساران

عکس یادگاری قبل از دیدار مسئولان و پیشکسوتان فوتبال گچساران

مهار ضربه پنالتی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد توسط فرماندار گچساران

نوذر رودنیل کارشناس داوری فدراسیون فوتبال کشور

بازی پیشکسوتان فوتبال گچساران و مسئولان و فرماندار این شهرستان

غلامرضا تاج‌گردون در جریان دیدار پیشکسوتان و مسئولان

دیدار مسئولان گچسارانی با تیم پیشکسوتان فوتبال گچساران

پنالتی‌زن بعدی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بود که فرماندار را به کُری دعوت کرد و با زدن دو ضربه موفق به زدن یک گل به فرماندار شد.

حاشیه جالب دیگر افتتاحیه‌های امروز ورزش گچساران، برگزاری مسابقه فوتسال میان تیم‌های پیشکسوتان و مسئولان گچساران و استان بود.

در این دیدار غلامرضا تاج‌گردون، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گچساران، علی نوروزی معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ورزش و جوانان گچساران به همراه مسئول دفتر نماینده در مقابل تیم پیشکسوتان صف‌آرایی کردند.

با آغاز سوت داور بازی که توسط نوذر رودنیل کارشناس داوری فدراسیون فوتبال کشور به صدا درآمد تیم مسئولان با میل تهاجمی سعی در باز کردن دروازه پیشکسوتان داشت که البته با مدارا کردن تیم مقابل و رودربایستی توانست به یک گل توسط فرماندار گچساران دست یابد.

تلاش‌های مسئول دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس برای به ثمر رساندن گل و ناکامی وی همچنین تحرک زیاد اما مبتدیانه فرماندار گچساران از دیگر حواشی این دیدار بود؛ تا جایی که وقتی توپ تک به تک از زیر پاهای فرماندار به آرامی به اوت رفت، یکی از نوجوانان حاضر در ورزشگاه به دیگری گفت: فرماندار گچساران خیلی ضعیف است گل نکردن این توپ خیلی سخت‌ بود.

در این دیدار تمامی چشم‌ها به ساق پاهای غلامرضا تاج‌گردون دوخته شده بود که وی در این خصوص برخلاف مسئولیت خود در مجلس، ناکام و ضعیف نشان داد اما در برخی مواقع با ارسال پاس‌ به ویژه ضربه چیپ وی که به تیر دروازه برخورد کرد تماشاگران را به وجد آورد.

نوذر رودنیل نیز در جریان این بازی در پاسخ به یکی از تماشاگران که گفت به تاج‌گردون کارت قرمز نشان بده به شوخی گفت: ما را وارد مسائل سیاسی نکنید من به تاج‌گردون کارت قرمز نشان نمی‌دهم.

در ادامه این مراسم مسئولان برای افتتاح سه زمین چمن مصنوعی دیگر به شهرستان باشت رفتند.

 کوروش رضایی

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president