آوای جنوب

کمالوندی خبرداد/ فروش بی‌نظیر ۱۴۰ میلیون تومانی کتاب در نمایشگاه یاسوج ظرف ۴ روز

در صورت وجود فضاهای نمایشگاه‌های در استان در آینده حرف‌های بیشتری از استان در خصوص موضوعات فرهنگی

کمالوندیمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از فروش بی‌نظیر ۱۴۰ میلیون تومانی کتاب در نمایشگاه یاسوج ظرف ۴ روز خبر داد.

آوای جنوب؛

امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه کتاب یاسوج برای ما قابل پیش‌بینی بود، اظهار کرد: به همین خاطر سعی کردیم نسبت به سال‌های قبل تمهیدات بیشتر و بهتری را لحاظ کنیم که از جمله آن‌ها عریض‌تر کردن طول راهروها به میزان یک متر و قرار دادن باجه بانک در خود نمایشگاه بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از فروش ۱۴۰ میلیون تومانی کتاب ظرف چهار روز در این نمایشگاه خبر داد و گفت: نکته جالب این که ظرف یک روز در نمایشگاه ۴۵ میلیون تومان بن فروخته شد.

کمالوندی در ادامه با بیان اینکه استان ما به نسبت فضای نمایشگاه که تنها دو هزار و ۳۰۰ متر بود و به نسبت جمعیت شهر یاسوج که تنها ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و به اذعان خود غرفه‌داران از استان‌های بزرگ و برخورداری مانند آذربایجان که نمایشگاه بین‌المللی دارد و یا فارس و اصفهان و مشهد که هر کدام فضای نمایشگاهی مطلوب داشته و جمعیت برخی از آن‌ها گاه تا دو میلیون نفر است جلوتر هستیم.

این مسئول با ابراز امیدواری از این که در آینده و به همت مسئولان استانی و شخص استاندار که پیگیر تکمیل محل نمایشگاه است مشکلات کنونی را نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: در صورت وجود فضاهای نمایشگاه‌های در استان در آینده حرف‌های بیشتری از استان در خصوص موضوعات فرهنگی به خصوص خرید کتاب خواهید شنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president