آوای جنوب

کلافه شدن استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیرانش / مدیران کم تحرک تغییر می کنند

مردم آقا بالا سر نمی خواهند و به ما مسئولین نمایندگی داده اند تا با مدیریت بیت المال و امکانات، برای آنها رفاه ایجاد کنیم

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از کم تحرکی و انفعال برخی مدیران، بر تغییر اینگونه مدیران در استان تاکید کرد.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی بعدازظهر یکشنبه در نشست شورای ادرای استان افزود: این حق مردم است که اگر در دستگاهی تحرک لازم نبود و مدیری خوب کار نکرد، تغییر ایجاد شود.

وی با اشاره به تخصیص ۷۵درصد اعتبارات در سال جاری اظهار داشت: مدیری که دستگاهش منابع مالی خوبی دارد و پول در حساب اداره اش است، دلیلی ندارد پروژه هایش راکد باشد و باید در خصوص چنین مدیرانی تصمیمی اساسی گرفته شود.

خادمی همچنین با بیان اینکه انسجام خوبی در استان وجود دارد، تصریح کرد: هم اکنون فضای خوبی برای کار در استان وجود دارد و اگر در این فضا توانیم کار کنیم، در فضای بلوا، درگیری و تقابل کاری نخواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در شرایط سخت کاری امروز، اگر بخواهیم انرژی هم را خنثی و صرف درگیری کنیم، قطعا به نتیجه ای نمی رسیم.

وی افزود: تنها کسانی که درد توسعه استان و مردم را ندارند بلکه درد خود را دارند، منافعی از این درگیریها می برند.

خادمی با بیان اینکه برخی حرفها و اظهار نظرها سودی برای استان ندارد، گفت: مردم استان واقعا محروم و نیازمند هستند و چشم آنها با مسئولین استان است که دردی از دردهای آنان را درمان کنند.

وی تاکید کرد: مردم آقا بالا سر نمی خواهند و به ما مسئولین نمایندگی داده اند تا با مدیریت بیت المال و امکانات، برای آنها رفاه ایجاد کنیم.

خادمی تاکید کرد: فضای استان فضای کار و تلاش است و باید حق مردم را ادا و با تمام توان به آنها خدمت کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. واقع بین گفت:

    خودکرده را …………..نیست

    مگر اجبارت کرده بودن میخواستی به رییس دفترهای نماینده سمت هارا ندی

  2. برکنارشده ها گفت:

    حالا کو تا پشیمان بشوی همه چیز که بودجه نیست مدیریت که فقط پول نیست جانم

  3. بروبابا گفت:

    اقای خادمی استاندار محترم

    وزیر بهداشت در کشور در حال خدمت است نمایندش در استان سیاسیون کشوری را دعوت میکند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president