آوای جنوب

طی حکمی

کرامت موسوی دبیر هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد

موسویطی حکمی از سوی رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، کرامت موسوی پس از دوره‌ای غیبت دوباره دبیر هیئت فوتبال این استان شد.

آوای جنوب؛

سید کرامت‌الله موسوی پس از یک سال عدم حضور در هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حکم پرویز موسوی دوباره دبیر هیئت فوتبال این استان شد.

موسوی در همین خصوص  گفت: برای اعتلای فوتبال استان صلاح بر این دیدم تا در کنار پرویز موسوی رئیس هیئت باشم و این هیئت را برای رسیدن به اهداف خود یاری دهم.

دبیر جدید هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین منظور و برای ارتقای کیفیت‌ها دوباره به فوتبال برگشتم.

وی به مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت خود در هیئت فوتبال را نظم دانست و گفت: همه همکاران می‌دانند که برای نظم اهمیت زیادی قائل هستم و با بی‌نظمی در هر منصبی که بوده‌ام مقابله کرده‌ام.

دبیر جدید هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بی‌نظمی در هر کاری را برنخواهم تافت و امید دارم که با همکاری دوستانی از جمله پرویز موسوی رئیس هیئت و خداداد افشاریان نایب رئیس هیئت استان، کارها را بیش از پیش روی روال نظم قرار دهیم.

این مسئول یکی از مهم‌ترین وظایف هیئت فوتبال استان را در برهه کنونی برگزاری مسابقات لیگ در سطوح مختلف به بهترین وجه و مطابق با اصول کیفی ذکر کرد و گفت: هیئت‌های شهرستانی هم باید کارهای خود را طبق برنامه و بدون حاشیه انجام دهند تا بتوانیم برای قدم گذاشتن در وادی فوتبال حرفه‌ای موفق باشیم.

پرویزموسوی
پرهیز از حاشیه و ارتقای کیفیت فعالیت کمیته‌ها، ۲ اولویت هیئت فوتبال کهگیلویه‌و‌بویراحمد

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرهیز از حاشیه و ارتقای کیفیت فعالیت کمیته‌ها ۲ اولویت هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد است.
خبرگزاری فارس: پرهیز از حاشیه و ارتقای کیفیت فعالیت کمیته‌ها، ۲ اولویت هیئت فوتبال کهگیلویه‌و‌بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید پرویز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برای تقویت خود از نظرات همه نخبگان فوتبالی در استان استفاده می‌کند، اظهار کرد: از همان ابتدا هم گفتیم که درب هیئت فوتبال بر روی همه باز است و بیش از هر چیز به نظرات منتقدان توجه داریم.

این مسئول افزود: بر همه ثابت شد که پس از انتخاب به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان از رقیبان خود برای حضور در فوتبال استان یاری گرفتیم و اکنون با رفاقتی که میان ما و رقیبان وجود دارد به دنبال تحول در فوتبال استان هستیم.

وی بیان کرد: به همین منظور سعی بر این است که از نظرات نخبگان فوتبال استان بیشتر استفاده کنیم و در جایی که نخبگان نظری بهتر از ما داشته باشند بی‌شک این نظرات را در عمل اجرا خواهیم کرد.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: آرامش و پرهیز از حاشیه از مهم‌ترین اولویت‌های ما در هیئت فوتبال استان است و اجازه نمی‌دهیم که ارکان فوتبال استان وارد حاشیه شوند چرا که بدون حاشیه هم مشکلات زیادی در استان داریم.

موسوی در ادامه به برخی از تغییرات در هیئت فوتبال استان اشاره کرد و افزود: این تغییرات برای دمیدن روح تازه در هیئت بود.

این مسئول تصریح کرد: در همه کمیته‌های هیئت فوتبال به دنبال برگزیدن بهترین‌ها بوده‌ایم و اگر متوجه شویم که در جایی برای اصلاح امور و شتاب در رشد فوتبال نیاز به تغییر داشته باشیم به حتم این کار را خواهیم کرد.

وی از برگزاری مسابقات استانی و شهرستانی و رده‌های مختلف در استان خبر داد و گفت: سعی ما بر این است که مسابقات را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم هر چند که از نظر اعتبارات و بودجه‌ها وضعیت خوبی نداریم.

موسوی با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان که قول همکاری برای در اختیار گذاشتن مبلغی در اختیار هیئت داده، تصریح کرد: مسئولان ورزش و جوانان استان در صورتی که از نظر اعتباری مشکلی نداشته باشند به هیئت فوتبال استان کمک می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گل آقا گفت:

    خب بسلامتی فوتبال هم خانودگی شد …الفاتحه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president