آوای جنوب

کاشت نهال به یاد شهدای گچساران؛ سردار سلیمانی و همرزمانش

آوای جنوب 

در آیین بزرگداشت روز درختکاری مسؤولان گچساران به یاد شهیدان این شهرستان و شهدای مقاومت نهال غرس کردند.

کاشت نهال به یاد شهدای گچساران و شهدای مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران به مناسبت هفته درختکاری و همزمان با اجرای طرح «نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز» امروز آیین درختکاری با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شهردار دوگنبدان و اعضای شورای شهر آغاز  شد.

در این آیین مسعود ظفری ی با بیان اینکه سهروندان برای دریافت نهال رایگان می توانند در سامانه الکترونیکی ۱۳۷ثبت نام و نهال رایگان دریافت  کنند.

شهردار دوگنبدان ادامه داد:شهروندان پس از ثبت نام در این سامانه با ارایه کد ملی، نهالهای رایگان خود را تحویل بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شهروندانی که چندان توان یا امکان کاشت نهال را ندارند می توانند مکانی در مقابل منزل خود که قابلیت کشت نهال را داشته باشد، به شهرداری معرفی کرده و ماموران ما پس از مراجعه و تایید محل، خودشان کاشت نهال را  انجام خواهند داد.

ظفری در خصوص نوع نهال های درنظرگرفته شده برای کاشت ابراز کرد: با توجه به اینکه برای شهروندان درختانی که ثمره و میوه داشته باشند جذابیت بیشتری دارند، برای این گروه نهال های مثمر و برای مناطق بیرون از شهر و کمربند سبز نهال های غیر مثمر در نظر گرفته می شود.

به گزارش فارس، به مناسبت هفته درختکاری ۳۶۰اصله نهال درخت به یاد شهدای شهرستان در سطح شهر و ۶اصله نهال به یاد سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در بوستان معلم کاشته شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president