آوای جنوب

کارناوال شادی نیمه شعبان شهرداری و شورای شهر دوگنبدان با توزیع ۱۲ هزار ماسک رایگان+ فیلم

آوای جنوب 

مسوول روابط عمومی شهرداری دوگنبدان گفت: به مناسبت سالروز ولادت منجی عالم ۱۲ هزار ماسک بهداشتی از سوی شهرداری و شورای شهر در سطح شهر دوگنبدان توزیع شد.

کارناوال شادی نیمه شعبان شهرداری و شورای شهر دوگنبدان با توزیع 12 هزار ماسک رایگان شهر دوگنبدان+ فیلم

احمد روانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت منجی عالم بشریت تعداد ۱۲ هزار ماسک بهداشتی از سوی شهرداری و شورای شهر دوگنبدان  در سطح شهر توزیع شد.

مسوول روابط عمومی شهرداری دوگنبدان با بیان اینکه این تعداد ماسک بهداشتی با هدف مقابله و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در این شهر توزیع شد، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون شهرداری دوگنبدان در راستای مقابله با بیماری کووید_ ۱۹ و به منظور اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا تا کنون اقدامات بی‌نظیری را انجام داده است.

وی اذعان کرد: شهرداری دوگنبدان در راستای مقابله با بیماری ویروس کرونا و به جهت سلامت شهروندان به صورت شبانه روز در حال ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد سطح شهر است.

روانبخش عنوان کرد: شهرداری دوگنبدان  از زمان انتشار ویروس کرونا، نسبت به ضدعفونی و پاکسازی تمام بوستان‌ها، مبلمان شهری معابر و مکان‌های پرتردد  سطح شهر اقدام کرد و این کار با جدیت بیشتر همچنان در دستور کار قرار دارد.

مسوول روابط عمومی شهرداری دوگنبدان بیان کرد:  با توجه به وظیفه ذاتی شهرداری‌ دوگنبدان، ضدعفونی معابر شهری با جدیت همچنان در دستور کار است و برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده می‌شود.

او با بیان اینکه مردم باید با رعایت نکات بهداشتی، از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت خودداری کنند تا شاهد ریشه‌کنی این بیماری باشیم، تصریح کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامی مهم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است و مردم باید با ماندن در خانه و عمل به توصیه‌های بهداشتی به مسئولان برای ریشه‌کنی این بیماری کمک کنند.

 به گزارش آوای جنوب ،  همزمان با فرا رسیدن  نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج)، کارناوال شادی گروه شهرداری دوگنبدان اقدام به اجرای سرود و شادی در محله‌های شهر کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president