آوای جنوب

کابوس سقوط استرس هفته‌های پایانی نفت و گاز گچسارن

کابوس سقوط به لیگ دسته ۲ و ماراتن تلاش برای صعود مجدد به لیگ یک و لیگ برتر استرس بزرگ این روزهای جامعه فوتبال گچساران خواهد بود کابوسی که می‌تواند با تلاش و البته خوش‌شانسی تیم نفت و گاز گچساران

فوتبالنفت و گاز گچساران با پذیرفتن شکست در سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته یک کشور در برابر نساجی مازندران به ترادژی سقوط به لیگ دسته دو نزدیک‌تر شده است.

آوای جنوب؛

دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و نساجی مازندران یکی از چهار دیدار باقی مانده نفت و گاز گچساران در لیگ دسته یک فوتبال کشور با شکست این تیم به پایان رسید تا زنگ خطر سقوط به لیگ دسته ۲ برای این تیم گچسارانی به صدا در آید.

نفت و گاز گچساران که این روزها در حال و هوای سقوط به لیگ فوتبال دسته ۲ و ماندن در لیگ یک کشور دست و پا می‌زند با پذیرفتن شکست برابر تیم مازنی یک گام دیگر به سقوط به لیگ دسته ۲ نزدیک شده و نگرانی را به جامعه هوادار خود وارد کرده است.

سرمربی تم فوتبال نفت و گاز گچساران که از نیم‌فصل دوم هدایت این تیم را بر عهده گرفته نیز نتوانست با جذب بازیکنان جدید و شوک حضورش نقطه ضعف بزرگ نفتی‌ها در امر گلزنی را برطرف کند تا این تیم روندی مشابه نیم‌فصل نخست را در نتیجه‌گیری پیش‌ گیرد.

وی در مصاحبه قبل از بازی برابر نساجی به اشاره به نیاز مبرم به کسب امتیازات دیدارهای باقی مانده اذعان کرد که کار سختی پیش‌روی نفتی‌های گچساران است و کسب حداقل یک امتیاز از دیدار مقابل نساجی را گامی مهم در راستای روند ماندگاری گچسارانی‌ها در لیک یک عنوان کرد اما با شکست مقابل نساجی استرس‌ سقوط به لیگ دسته ۲ کابوسی ترسناک برای جامعه فوتبالی گچساران شده، کابوسی که با این شکست تراژدی سقوط را پررنگ‌تر کرده است.

امروز بنا بر اذعان سنجری و شواهد تنها امید نفتی‌های گچساران برای ابقا در لیگ دسته یک کسب امتیازات بازی‌های باقی مانده و پیروزی در دو دیدار خانگی و کسب مساوی یا برد مقابل حریف اردبیلی خواهد بود.

سه دیدار پایانی نفت و گاز گچساران به نوعی مهم‌ترین دیدارهای این تیم در شرایط کنونی شده به گونه‌ای که گچسارانی‌ها باید با استفاده از تمامی ابزار و توانمندی‌های خود برای جلوگیری از سقوط در این دیدارها تلاش کنند.

کابوس سقوط به لیگ دسته ۲ و ماراتن تلاش برای صعود مجدد به لیگ یک و لیگ برتر استرس بزرگ این روزهای جامعه فوتبال گچساران خواهد بود کابوسی که می‌تواند با تلاش و البته خوش‌شانسی تیم نفت و گاز گچساران در کسب امتیازات باقی‌مانده به رویایی شیرین تبدیل شود تا این تیم همانند دنای یاسوج دیگر نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد سقوط به دسته پایین‌تر را تجربه نکند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president