آوای جنوب

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت:

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ورزشی پارک‌تپه‌ای باشت

عسکری باشتمسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارک تپه‌ای باشت با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

آوای جنوب؛

علی عسکری مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی شهر باشت ضمن ابراز خرسندی از روند اجرای طرح‌ها اظهار کرد: شهرستان باشت با حمایت‌های خوب نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی از جمله مناطقی است که به روند اجرای فضاسازی و اجرای طرح‌های ورزشی در آن به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: از خرداد ماه ۹۳ با تأمین اعتبار توسط تاجگردون نماینده مردم باشت از سوی هدایای خاص نفت ۱۱ پروژه ورزشی در باشت کلید زده شد که تعدادی افتتاح شده و یا آماده افتتاح هستند و تعدادی نیز در دست اجرا هستند.

عسکری یادآور شد: از این ۱۱ طرح چهار پروژه گلزار شهدا، مجموعه تختی، اسلام آباد و پارک تپه‌ای در سطح شهر باشت و حاج قلندر، برمامیون، شوش، بوستان، بیدک، منصورآباد و سرآببیز نیز در روستاها واقع شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: از ۱۱ طرح ورزشی سه طرح در سطح شهر و یک طرح در شوش افتتاح شده و چمن مصنوعی تلخاب بیدک نیز آماده بهره‌برداری است.

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت اعتبار ۱۱ طرح ورزشی باشت را ۴۵ میلیارد ریال برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه‌بر اعتباراتی که از طریق هدایای خاص نفت تأمین شده ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به مجموعه تختی تخصیص داده شده است.

وی تأکید کرد: تلاش‌ می‌کنیم طرح‌های در دست اقدام را طی دو یا سه ماه آینده به پایان برسانیم و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

عسکری همچنین از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارک تپه‌ای باشت با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی خبر داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محمود،ب،گچ گفت:

    زنده باد تاجگردون

  2. شهروند گفت:

    ممنون آقای عسکری

  3. ورزش گفت:

    دمتون گرم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president