آوای جنوب

پیست موتورسواری و اتومبیل‌‌رانی یاسوج راه‌اندازی می‌شود

موتورسواررئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی به دلیل نبود زمین مورد نیاز، ندارد، گفت: در آینده‌ای نه‌چندان دور این مشکل رفع ‌می‌شود.

آوای جنوب؛

علی آرام اظهار داشت: یکسال پیش از هئیت موتورسورای و اتومبیل‌رانی کشور توانستیم مجور آغاز فعالیت هئیت استان را اخد کنیم ولی هنوز در گیر و دار تامین زمین مورد نیاز مانده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی در یاسوج بین ۳ تا ۵ هکتار زمین نیاز است، عنوان کرد: پیگیر هستم از طریق واگذاری اراضی منابع ملی این مشکل رفع شود.

آرام خاطرنشان کرد: در این مدت اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای راه‌اندازی و شروع فعالیت پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد که این تلاش‌ها قابل تقدیر و ستودنی است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نوپا بودن هئیت موتورسواری و اتومبیل‌رانی این استان، خاطرنشان کرد: روزانه افراد زیادی برای ثبت‌نام مراجعه می‌کنند که می‌توان گفت استقبال در این زمینه مطلوب است.

آرام ابراز کرد: راه‌اندازی کارتینگ پیست موتور سواری و اتومبیل‌رانی یاسوج نیازمند سرمایه‌گذار بخش خصوصی است که انتظار می‌رود در این زمینه شهرداری پیش‌قدم شود زیرا می‌تواند یک منبع درآمد پایدار برای این نهاد خودگردان باشد.

وی عنوان کرد: طبق بررسی‌های علمی انجام شده موتور سواری در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از فوتبال بیشترین طرفدار را دارد که انتظار می‌رود در زمینه راه‌اندازی پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی مسئولان متولی چاره‌اندیشی کنند.

آرام اظهار داشت: مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای تامین زمین مورد نیاز پیست موتورسواری قول همکاری داده‌اند که در صورت مشخص شدن مکانی که مشکل فنی نداشته باشد، همکاری لازم را داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president