آوای جنوب

پول بیت المال را از حلقومشان بیرون خواهیم کشید/این مردم عاشق چشم و ابروی من نیستند

به گزارش آوای جنوب سید قدرت الله حسینی بحرینی امشب در جمع مردم طایفه شادگان گفت: برای من غیر منتظره بود که طایفه شادگان ۴۵ نفر پزشک دارد که آقای اسدپور فرمودند.

وی ادامه داد: وجود ۴۵ پزشک از یک طایفه در کهگیلویه و بویراحمد یک استثنا است و اگر نگاهمان کشوری باشد مصداقی برای شادگانی نمی توان پیدا کرد.
حسینی افزود: این نشان از ذکاوت و تیزهوشی و پشت کار و همیت و غیرت جوانان این منطقه است.
این کاندیدای این دوره انتخابات گچساران و باشت با اشاره به ضرب المثلی معروف گفت این طایفه زیربار ظلم و خوانین نرفتند و طایفه ای غیرتمند و بی توقع هستند و هیچ گاه تن به ذلت نداده اند.
حسینی اظهار کرد: یک سوال دارم و آن این است در مجلس دهم ۹۰ نفر نماینده دزد معرفی شده اند معنی این چه می تواند باشد.
وی ادامه داد: در سال اول مجلس حقوق من ۹۸۰ هزار تومان بود و در سال آخر به دومیلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
حسینی تصریح کرد: در آن دوره سرجمع حقوق نماینده ها به ۳ میلیون تومان نمی رسید اما این ۹۰ نفر مگر به جز این است که با دولت هسو بودند و دزدی کردند و به دنبال رانت بودند چپاول کردند تا امروز شاهد این وضعیت اقتصادی باشیم و آیا به جز این است که اینها خیانت کردند.
نماینده اسبق گچساران و باشت افزود: مگر امروز مردم گچساران و باشت عاشق چشم و ابرو من هستند که اگر بودند در دور گذشته که جوانتر بودم به من رای می دادند و اما فکر می کردید که دیگران در جذب زمین ها و استخدام و دیگر کارها معیار می گذارند و آزمون برگزار می کنند و آیا فکر می کردید چند خانواده این همه جوان بیکار داشته باشد و هیچ گاه فکر نمی کردید شیخ جلیل بزرگ و شادگان با آن رایی که دادند به آنها بی توجهی شود و امروز علی رغم آن رایی که مردم به این فرد دادند اما امروز شاهد این همه مشکل هستیم.

حسینی خاطرنشان کرد: شما فکر می کردید در همین پتروشیمی آگهی استخدام می زنند اما اینگونه نکردند و هر کس یقه آنها را گرفت و دست به قمه شد و داد بیداد راه انداخت مشغول به کار شد و شاهد بی توجهی بودیم و تازه در پشت تریبون می گویند فرزند ما هم بیکار است که بیکاری آنها را هم دیدیم.
این کاندیدای این دوره انتخابات گچساران و باشت گفت: برادران و خواهران اگر کسی می خواهد صادقانه خدمت کند و مشکلات جوانان و بیکاری و مسکن و زوجین جوان را حل نماید باید نوکر مردم باشد.
وی با اشاره به اینکه امروز به آنهاییکه می خواهند وام بدهنداگر رای آنها با ما است وام نمی دهند و از اینجا به آنها می گوییم ما این پول بیت المال را از حلقومتان بیرون خواهیم کشید و بدانید آنهایی که امروز پول بیت المال را در تهران خانه های لوکس می خرند خیانت کار هستند.
مگر یادتان رفت همه تاختند تا علی اکبر ناطق نوری رئیس جمهور شود اما مردم در مقابل آنها ایستادند.
نامه ای را دیدم که دفتر نماینده به رئیس بهزیستی نوشته است برای کمک و گرفتن رای مگر این پول بیت المال از آن شما است.
من در آن دوره ۲۳ هزار رای آوردم و وقتی آنرا با امروز مقایسه می کنم مطمن هستم با همت شما رای ما در این دوره سه برابر خواهد بود.
حسینی افزود:مطمن باشید تا آخر انتخابات کلیپ های زیادی بر علیه من دارند درست می کنند و دست به هر شگردی می زنند اما توفیقی نصیب آنها نخواهد شد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president