آوای جنوب

سرمربی فوتبال دنای یاسوج

پول بعد از شب عید به درد تیم نمی‌خورد / بازیکنانی که پول خرید ساندویچ هم ندارند

غدیریسرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج با انتقاد از وعده‌های مالی که تاکنون محقق نشده است گفت: پولی که بخواهند بدموقع بدهند حکایت همان پول بعد از شب عید را دارد که دیگر به کار نمی‌آید.

آوای جنوب؛

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج به دلایل چهارمین شکست این تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: با این وضعیت باید جادوگر و یا معجزه‌گر باشیم تا بتوانیم یک تیم را از بحران نجات دهیم.

سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج افزود: باید بتوان حداقل‌ ۲ میلیون تومان به هر بازیکن داد تا با دلخوشی کار خود را دنبال کند.

وی بیان داشت: بازیکن باید در جیب پولی داشته باشد تا بتواند حداقل‌ها را برای خود تأمین کند اما چنین پولی تاکنون به تیم ما تزریق نشده است و آن‌ها برای ساده‌ترین خریدهای خود با مشکل روبرو هستند.

غدیری که از وضعیت مالی تیم به شدت گلایه‌مند بود با بیان این که آبروی خود را برای فوتبال یاسوج در طبق اخلاص گذاشتم، ادامه داد: اگر می‌خواهند در آینده پولی به بازیکنان بدهند دیگر به درد ما نمی‌خورد چرا که حکم پول بعد از شب عید را پیدا می‌کند و اکنون برای شارژ روحی بازیکنان به پول نیاز داریم.

وی با بیان نمونه‌هایی از وضعیت بد مالی تیم و فشاری که خود تحمل می‌کند، تصریح کرد: مشکلاتی از نظر بی‌پولی حتی بر زندگی شخصی خودم رسوخ پیدا کرده که بیان آن زیبنده نیست.

غدیری مشکل بعدی تیم را مربوط به زمین بازی دانست و گفت: در زمین تختی شهر یاسوج هیچ کار تاکتیکی نمی‌توان انجام داد چرا که وضعیتی بسیار بد و نامطلوب دارد.

وی از مشکلاتی که در این زمین وجود دارد را علاوه بر چمن نامطلوب، مشکل حضور سایرین در موقع تمرین تیم دنا دانست و گفت: در هنگام تمرین با حضور تیم‌های دیگر از نونهالان گرفته تا پیشکسوتان مواجه می‌شویم و گاه باید مدتی طول بکشد تا زمین را برای تمرین تیم خالی کنند.

غدیری به سایر مشکلات تیم اشاره کرد و گفت: ناشکری نمی‌کنیم و قصد ناسپاسی هم نداریم اما وقتی من مربی در مقابل بازیکن خود شرمنده هستم و نمی‌توانم به دلیل مشکلات مالی در خوابگاه آن‌ها حاضر شوم و اگر حاضر شوم با سؤال و جواب مسئول خوابگاه به دلیل عدم پرداخت اجاره خوابگاه مواجه هستم چگونه می‌توان برای تیم معجزه کرد.

سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج ادامه داد: یک عده دشمن هم نشسته‌اند و عدم نتیجه‌گیری را به مشکلات فنی نسبت می‌دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president