آوای جنوب

پرده برداری از بازی عجیب توسط غلامرضا تاجگردون

گروه سیاسی – اواخر شهریور امسال تاچگردون طی نامه ای به مسئولان وزارت نفت از شرکت نفت و گاز این شهر به شدت انتقاد کرد.

آوای جنوب؛

 بعد از نامه انتقادی تاجگردون برخی اساس این کار را موضوعات و دلایل خاص نماینده گچساران دانستند اما در جوابیه رسمی شرکت نفت و گاز گچساران این نامه فضاسازی و حرکتی پوپولیستی عنوان شد و از تاجگردون خواستند تا اسناد رسمی منتشر کند!

تنها چند روز پس از این نامه، باورساد از مدیریت شرکت نفت و گاز گچساران کنار گذاشته شد و جای خود را به پورهادی داد و خوشحالی و موضع گیری طرفداران تاجگردون را در پی داشت که از قدرت و نفوذ وی سخن به میان می آوردند.

خارج این بحث که حق با تاجگردون بوده یا شرکت نفت، موضوع برکناری باورساد و قدرت تاجگردون که طرفداران وی بر روی ان مانور می دهند دارای نکات مهمی است.

قبل از هر گونه تحلیل و قضاوت در این باره باید به این موضوع اشاره کرد که نامه نگاری های تاجگردون کمتر رسانه ای می شود اما به محض رسانه ای شدن نامه های مهم وی به فاصله کوتاهی اتفاقی بر وفق مراد تاجگردون رقم می خورد که آنچنان که باید و شاید تا مدت ها باعث خوشحالی طرفدران وی شود.

به عنوان نمونه اسفندماه گذشته تاجگردون از عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان انتقاد کرد و به وزیر موزش و پرورش نامه نوشت و حتی در آن ذکر کرد :”اکنون وظیفه دارم درصورتیکه در هفته آینده موضوع پرداخت آغاز نگردد ضمن انجام تکالیف قانونی نسبت به طرح موضوع در محاکم قضایی اقدام نمایم .”

تنها پس از “چهار” روز از انتشار نامه انتقادی تاجگردون خبر امد که پرداخت مطالبات فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به خزانه ابلاغ شد که آنهم توسط سایت تاجگردون اعلام شد و طبیعتا آن را محصول پیگیری های تاجگردون عنوان کردند که بعدها اسناد منتشر شده از سوی سایر نمایندگان مشخص کرد که آنگونه که سایت تاجگردون روایت کرده است نبوده و ماجرا چیز دیگری بوده است.

حال با این تفاسیر و با این دو اتفاق که در موضوعات مهمی رخ داده است و نامه های تاجگردون کمتر از یک هفته اثر داشته اند این شائبه بوجود می آید که تاجگردون دقیقا از اتفاقات آینده خبر داشته که البته عجیب نیست و با علم به این موضوعات در راستای اتفاقات آینده گام برداشته است نه آنها را رقم زده است!

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president