آوای جنوب

وقتی مسئولان یاسوج تازه از خواب بیدار می‌شوند + تصاویر

اما مسئولان و دستگاه‌های متولی در یاسوج امسال کاری عجیب انجام داده و رنگ‌آمیزی جداول را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در ایام تعطیلات انجام می‌دهد

مسئولان یاسوج پس از گذشت چند روز از تعطیلات نوروزی تازه به فکر رنگ‌آمیزی جداول ورودی شهر افتاده‌اند.

آوای جنوب؛۱۳۹۴۰۱۰۷۰۰۰۱۶۶_PhotoA

همیشه از گذشته‌ها برای استقبال از نوروز از اوایل اسفند همه به فکر تعطیلات و پذیرایی از مهمانان خود هستند.

برای مثال خریدهای نوروزی از اواسط اسفند آغاز می‌شود و در همین ایام است که مردم سبزه می‌کارند و لباس عید بچه‌ها هم در این روزها خریداری می‌شود.

خرید آجیل و مواد غذایی شب عید چند روز مانده به سال تحویل صورت می‌گیرد و خانه‌تکانی و رنگ‌آمیزی منازل و درب و پنجره‌ها هم در این موقع انجام می‌شود.

اما مسئولان و دستگاه‌های متولی در یاسوج امسال کاری عجیب انجام داده و رنگ‌آمیزی جداول را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در ایام تعطیلات انجام می‌دهد.

این اقدام به مانند این است که در تعطیلات نوروز دوستان و آشنایان از شهرهای دیگر به دیدن ما بیایند و ما به جای پذیرایی از آن‌ها جلوی چشمشان قالی بشوییم و یا پنجره آشپزخانه رنگ‌آمیزی کنیم که الحق کاری زشت، ناپسند و البته خارج از عرف است.۱۳۹۴۰۱۰۷۰۰۰۱۶۹_PhotoL

رنگ‌آمیزی جداول شهر یاسوج در روز ششم فروردین

۱۳۹۴۰۱۰۷۰۰۰۱۶۸_PhotoL

نمایی از ورودی شهر یاسوج با لکه‌گیری نامناسب سطح خیابان و فعالیت کارگران همزمان با ورود گردشگران

در ورودی پایتخت طبیعت ایران، کارگران در حالی که تا چندین متر در بولوارها علائم هشدار دهنده گذاشته‌اند مشغول رنگ‌آمیزی جداول هستند که در ورودی شهر یاسوج از منطقه تل‌خسرو این موضوع نمایان است.

باید این کار مسئولان را در شهر یاسوج بدعتی جدید نامید که همزمان با ورود بی‌شمار گردشگران و مسافران تازه به فکر افتاده‌اند و در حال رنگ‌آمیزی هستند و از مهمانان خود چنین پذیرایی می‌کنند.

در همین خصوص با سرافراز اردشیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج همکلام شدیم و در این خصوص از وی پرسیدیم که چه کسی متولی این کار است که وی گفت: شهرداری یاسوج تنها تا حوزه نجف‌آباد شهر یاسوج وظیفه خدمات‌رسانی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: شهرداری اقدامات لازم را پیش از تحویل سال انجام داده و برای رفاه حال مسافران و گردشگران فعالیت‌های خوبی داشته است.

به هر حال اگر قرار بود رنگ‌آمیزی جداول صورت گیرد و یا تزئینی انجام گرفته و بنری در شهر نصب شود همه کار پیش از آغاز سال جدید بود و اکنون هر دستگاهی که اقدام کند مصداق همان ضرب‌المثل نوشدارو پس از مرگ سهراب است./fars/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president