آوای جنوب

وقتی که نماینده گچساران با سخنانش همه را متحیر کرد/ انسانی نیستم که  در جایگاه منتخب مردم بیایم و به نظر کارشناسان توجهی نداشته باشم

 آوای جنوب،

 به گزارش آوای جنوب، سید ناصر حسینی پور منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت امروز در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان گچساران که با حضور فرماندار، رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه استان، اعضای شورای تامین و  روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای اولین بار در جمع برادران در نشست کمیته برنامه ریزی حضور  یافتم.

وی با تقدیر و تشکر از فرماندار و دیگر روسای ادارات  گفت: تشکر می کنم از مردم عزیز که با مشارکت بالا در بحث انتخابات ریاست جمهوری ، میان‌دوره‌ای مجلس و شورای شهر حضور داشتند.

نماینده مردم گچساران و باشت افزود: بنده به اعتقاد قلبی خودم همه دولت ها افتخاراتی داشتند و هم اشکالاتی داشتند نمی شود برای دولت ها سیاه نمایی کرد، چرا که سیاه نمایی برای هر دولتی و هر عملکردی سیاهی نمایی برای نظام جمهوری اسلامی است.

حسینی پور ابراز کرد: دولت ها اگر افتخارات داشتند ، می شود ترسیم کرد  که  ریشه این افتخارات در چه چیزی بوده است.

وی ابراز کرد: اگر دولت آقای خاتمی ، روحانی و احمدی نژاد و  دیگر  دولت ها به قله ای  و نقطه ای از عزت افتخارات رسیده اند ریشه در مدیریت جهادی داشته است.

نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: اگر مدیری هم  به جایی رسیده است این مدیر پشت میزی نبوده بلکه  یک مدیر جهادی بوده است.

حسینی پور تصریح کرد: همه افتخارات ریشه در همان مدیریت جهادی و انقلابی داشته است.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر در نانو بهجایی رسیده ایم و اگر در  هسته ای و در سوخت بیست درصدی رسیده  در شرایطی که آمریکایی ها و اروپایی ها   منع می کردند و سوخت ۲۰درصدی را نمی دادند این همگی ریشه در تفکر آن سوی مرز ندارد بلکه ریشه در تفکر  ما می توانیم دارد.

نماینده مردم گچساران و باشت تصریح کرد: ما صداهای زیادی از حنجره های  در دولت های مختلف شندیدم که  صدای ما نمی توانیم را  از سوی تربیون رسمی به جامعه القا کردند مانند  صدایی  که حنجره  وزیر صنعت و معدن و تجارت در  برج میلاد در روز صادرات بیان شد.

حسینی ابراز کرد: این صدا میمون و مبارک نیست ،  پس تاکید من بر این جمله است که همه افتخارات در همه دولت ها  وجود داشته و ریشه در ما می توانیم  و مدیریت جهادی بوده است.

 

وی در ادامه اظهار کرد: من که در جمع شما به عنوان مخاطب شما حضور دارم ، معتقدم که نظام، انقلاب، آرمان شهدا و مکتب حاج قاسم به ما این اجازه داده نمی شود که  هر مدیری در دولت گذشته در عرصه حاکمیت که یک انسان متعهد است  آن مدیر با استقرار  دولت جدید  حتما باید  از گردونه مدیریت خارج شود.

نماینده مردم گچساران و باشت گفت: بنده این اعتقاد را ندارم بلکه اعتقاد من بر این است که  حتی اگر جریانی در این کشور حاکم شود و فردی نماینده مجلس  و رئیس جمهور شود باید توانمندی ‌و  کارآمدی مدیران  را مد نظر  داشته باشد حتی  اگر به آن رای نداده باشد و من آن را در عمل ثابت خواهم کرد.

حسینی ابراز کرد: هم اکنون مدیرانی در استان وجود دارند  و هنر ما باید این باشد که انسان های که در این خط امامی و در این ریل حرکت می کنند  انسان های معتدل  و متعهدی هستند  باید این مدیران  را نگه داشت  و  خدمت کنند.

وی در ادامه گفت: مردم واقعا از جناح بندی سیاسی  راست و چپ ، اصولگرا و اصلاح طلب خسته شده اند و امروز  مشکل مردم کارآمدی و ناکارآمدی نیست.

نماینده مردم گچساران  و باشت عنوان کرد: بنده از روز شنبه همان گونه که اعلام کرده ام یک سری کارگروه هاییی تشکیل دادم و عملا این کارگروه ها را وارد دشت مور، لیشتر و خیراباد کردم  و برخی را هم رهسپار ادارات کرده ام چرا که تا کنون ارتباطی با هیچ گونه نهاد و ادراه ای نداشته ام .

حسینی پور ادامه داد: زمینه ای برای حضور من با مدیران وجود نداشته و این هم بنا به دلایل سیاسی رخ نداده است.

وی ادامه داد: لیکن از همان مدیرانی هم که بر خلاف بنده و مخالف سیاسی من هستند از  آنها استفاده کرده ام.

حسینی پور ابراز کرد: من این مشکلات را  در قالب یک برنامه کوتاه مدت ، میانه مدت و طولانی مدت برنامه ریزی کرده ام  و به مردم هم گفته ایم که نیامده ایم که بگویم می خواهم شق القمر کنیم و خیلی از ناشدنی ها را شدنی می کنیم   اما می خواهیم یک موجودی انبار داشته باشیم که چه باید باشد و چه نیست که باید باشد و این وضعیت را باید پیدا کنیم چرا نباید پروژه های دشت مور، لیشتر، خیرآباد و غیره دارای مشکلاتی هستند.

منتخب مردم گچساران و باشت ابراز کرد: یک برنامه و زمان بندی چهل و پنج روزه مشخص کرده ام با یک کارگروه جوان زیر چهل ساله همه مسائل و مشکلات شهرستان با همین گروه جهادی و بچه های جوان  در حال رصد پروژه ها هستیم.

حسینی پور ادامه داد: بسیاری از مسائل به کمیته برنامه ریزی شهرستان مربوط می شود و بنده هم نمی گویم هر انچه اعداد و ارقامی که بیان شده دقیق هستند چرا که دقیق بودن ارقام و اعداد زمانی من می توانم بگویم که این اعداد و ارقام به انچه که من می گویم  در زمان کارشناسی دقیق بودن آن مشخص می شود.

وی افزود: من نمی گویم آنچه که تمام اعداد و ارقام صحیح و دقیق است لیکن همان قدر با ارتباطی که داشتم و موضوعاتی که به من اطلاع داده شده است ومن جمع بندی کرده ام و  تمام مشکلات در یک نامه دوازده صفحه ای به خطاب به استاندار نوشتم.

نماینده مردم گچساران و باشت گفت: بنده معتقد هستم مدیری که حتی یک روز  در یک جایگاهی مسوولیت دارید  همان روز هم باید مانند روز اول که به شما مسوولیت داده شد کار کنید.

حسینی پور ادامه داد: ادعا می کنیم قبل از اینکه وارد گچساران بشوم  در تهران برای خودم یک مجموعه ۲۰۰نفر داشتم که  در موضوعات مختلف کار تحقیقی انجام دادم  و به دوستان نمایندگان مجلس عرض کردم که بنده مرکز پژوهش مجلس دارم البته این افراد کسانی هستند که در موضوعات مختلف کار می کنند .

وی گفت: آن چیزی که همین  کارگروه های مردمی من  در ارتباط با موضوعات مختلف کار کردند و گزارش دادند و من در آن نامه خطاب به استاندار عرض کردم .

نماینده مردم گچساران و باشت ابراز کرد: برای نمونه به من گفته اند  محور  گچساران  به گناوه  به این میزان بودجه داشته اما این پروژه تعطیل بوده است.

حسینی پور گفت: به من  گفته اند که مدیران کل در استان در یک سال گذشته در نبود نماینده  گچساران را فراموش کرده اند، آقای فرماندار هم مرتب تاکید کرده که راه گچساران از این طرف است یک سری هم به گچساران بزنید.

وی افزود: به ما گفته اند که این مدیران کوتاهی کرده اند  که البته  من در جمع شما  رسما اعلام  می کنم  که آقای کلانتری استاندار این استان با روی کارآمدن دولت جدید استاندارها تغییر می کنند  اما من از ته قلبم به شما می گویم که   آقای کلانتری انسانی  بسیار با تقوا، متعهد ، بزرگ و شریفی هستند.

نماینده مردم گچساران ادامه داد: بنده هیچ نیازی به آقای فرماندار ندارم و ایشان هم هیچ نیازی به من ندارد  اما آقای  فرماندار هم انسان شریف، متعهدی است.

حسینی افزود: زمانی متوجه این امر شدم  که آقای اتابک  می گوید نماینده فرماندار ربطی به فرماندار ندارد بلکه باید هیات اجرایی آنها را مشخص کنند و این نشان دهنده آن است که  در این دولت هم می شود افرادی مسوولیت داشته باشند که از خدا بترسند و کار را جلو ببرند.

وی ادامه داد: بله گفته اند در نبود نماینده مجلس گچساران دیده نشد و به گچساران  ظلم شد اما من برمی گردم و به آن  طرح ها که آقای استاندار برای انها بودجه تعریف کرده و آن گونه نبوده که آقای استاندار گچساران را رها کرده است.

وی اذعان کرد: بودجه  استان در پنج سال گذشته ۱۷۸ میلیارد تومان بوده که با دلار ۳۶۰۰ تومانی ارزش آن معادل ۴۹ میلیون دلار  در سال ۹۵.

نماینده مردم گچساران و باشت اذعان کرد:  در سال گذشته بودجه استان ۹۳۲میلیارد تومان بوده که به طور میانگین با دلار ۲۵ هزار تومان می شود ۳۷میلیارد دلار است.

حسینی پور گفت: بودجه استان در سال جاری  یک هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان است که ۵۶ درصد نسیت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: با این آمار و ارقام هیچ بی عدالتی  در نبود نماینده به گچساران صورت نگرفته است.

نماینده مردم گچساران و باشت ابراز کرد:تقوا که در کار باشد نماینده باشد و یا نباشد آقای استاندار از خدا می ترسد و دین خود را ادا می کند.

حسینی پور  در ادامه بابیان اینکه ناراحتی و گلایه خودم را نسبت به مدیرانی که شهرستان را رها کرده اند را دارم، گفت: قطعا ما همکار خیلی از شما خواهیم بود و قطعا کسانی که خدمت و نوکری به مردم را وظیفه خود می دانند  را در جایگاه اربابی به مرد نگاه نکردند مردم ارباب نمی خواهندچرا که اگر مردم ارباب می خواستند انقلاب نمی کردند، مردم نوکر می خواهند.

وی ادامه داد: هر نماینده مجلس، وزیری که توهم و تکبر داشت از جایگاه اربابی به مردم نگاه کند زمین خواهد خورد چرا که خون شهدا آنها را به زمین خواهد زد چرا که به ازای هر میزی خون شهدا ریخته شده است.

منتخب مردم گچساران و باشت تصریح کرد: قطعا  هر دو هفته ای یک بار پروژه ها را رصد خواهم کرد و وارد کار خواهم شد و بر اطلاعات و آمار مسلط خواهم شد.

حسینی پور اذعان کرد: انسانی نیستم که  در جایگاه منتخب مردم بیایم و به نظر کارشناسان توجهی نداشته باشم چرا که بدون نظر کارشناسی را در سالهای قبل تجربه کرده ایم.

وی گفت: متاسفانه اتفاقات نامیمونی در دوران برخی ها اتفاق افتاده که برخی ها بدون در نظر گرفتن کار کارشناسی ریز شده بر پروژه ها که این کار ناخوشاینده بوده است.

منتخب مردم گچساران و باشت اذعان کرد: در بحث جاده باباکلان در فاز یک و دو که کار خوابیده و اعتباراتی تخصیص داده نشده است و یا در بحث شبکه های آبیاری نکاتی هستند که به استاندار اطلاع داده شده است.

حسینی پور اذعان کرد: در بحث بیمارستان ها که نبود بالگرد و اوژانس هوایی موضوعی است که مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: در یک سال گذشته نماینده سابق خیلی تلاش ها صورت دادند که این پروازها صورت بگیرد.

نماینده مردم گچساران ادامه داد: در بحث بیمارستان نرگسی که ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیم درصد کار شده حالا هم می گویند که بیمارستان نرگسی باید جایگزین بیمارستان شهید رجایی شود.

وی بیان کرد: بیمارستان شهید رجایی باید بماند چرا که این بیمارستان به خاطر ۴۵۰ میلیون تومان بدهی و ۵۰۰ میلیون کار فاضلاب مانده است .

حسینی پور خاطر نشان کرد: در ارتباط با دیگر موضوعات از جمله آبیاری اراضی کشاورزی، زهکشی، مزارع، باغات، این موضوعات در قالب یک نامه به استاندار ارائه شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت ابراز کرد: بسیاری از اعتبارات به پروژه های با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصدی تخصیص داده شده است که آقای شهابی برخی از پروژه ها بیش از ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند انتظار  داریم که این اعتبارات به پروژه های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰درصد اختصاص داده شود.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president