آوای جنوب

وقتی که سید قدرت در جمع مردم نارک از پروژه نفوذ می‌گوید+ تصاویر

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب، سید قدرت الله حسینی پور،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع اهالی طایفه بزرگ نارک،گفت:تمام بزرگان نارک را به خوبی می شناسم و اینجا هم باید گفت که نارک آمد و کارتمام شد.

وی درادامه افزود:متاسفانه این روزها گرفتار فضای عجیب و شرایط نامناسبی هستیم که حقیقتا ادامه این شرایط برای منطقه ایجاد بحران و نیز در سطح کلان، مشکلاتی را برای مملکت ایجاد می کند.

حسینی پور درادامه تصریح کرد:حقیقتا بنده به پروژه نفوذ اعتقاد دارم،فراوان داشتیم که کسانی درطول تاریخ موجه بودند و خیلی ها هم به آنها اعتماد داشتند، اما پشت پرده خنجرها زدند.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:بنده با آقای نماینده فعلی از سالها پیش ارتباط دارم، و هزاران خویش و قوم مشترک هم داریم،دوره های قبل خیلی دقت کردم که ببینم که آیا می شود در موضوعاتی با ایشان کنار بیایم و تنش و مشکلی هم بوجود نیاید که به حقیقت و کُنه مطلب که نگاه کردم اصلا این موضوع جمع نمی شد،چرا که اطرافیان ما با ایشان از بعد مبانی در تضاد هستند.

وی درادامه تصریح کرد:باید توجه داشت که سنخیتی که ایشان با بزرگان مملکت دارند، چیست؟چرا که باید این پایین و در این شهرستان ها هم یک خروجی داشته باشد،اینکه با شخصیت های بزرگ کشوری عکس می اندازند باید هم ثمراتی برای این شهرستان ها داشته باشد؟؛این پروژه نفوذ و حاکمیت خانوادگی موضوع عجیبی است؟.

حسینی پور درادامه اظهارکرد:مدتی قبل شخصی شاکی بود که خواهرشان خیلی در ادارات نفوذ دارند،که عرض شد اتفاقا ایشان هم خیلی خوشحال می شوند که بگوییم که خواهر و برادرهایتان در ادارجات شهرستان نفوذ دارند و اوضاع را از نزدیک مدیریت می کنند!!!؛هرچند ایشان از همان اول دنبال احیای نام خانواده اش بودند.

کاندیدای انتخابات مجلس تصریح کرد:در فضایی قرار داریم که برخی ها شبانه تماس می گیرند و وعده اشتغال و استخدام به افراد می دهند که این وعده های پوچ نوعی کلاه گذاشتن بر سرمردم و نوعی خدعه و فریب است و ما می خواهیم به فضل پروردگار این وضعیت را تغییر دهیم.

وی درادامه اظهارکرد:وقتی این روزها را با گذشته مقایسه می کنیم ،پس بدانید که شما برنده انتخابات هستید و برای برگزاری زودتر جشن تان هم باید قرعه کشی کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president