آوای جنوب

وقتی که سید قدرت اله حسینی دست به افشاگری زد: ما می‌دانیم دو دوره رد صلاحیت شده‌ای+ تصاویر

آوای جنوب:

 به گزارش آوای جنوب،  سید قدرت اله حسینی  در همایش طوایف ده گانه باشت  که در تلخاب شیرین گچساران برگزار شد با سلام و درود به روح مطهر شهدا، امام شهدا و ۴۴۶ شهید گچساران و باشت، ۹۹ نفر آزاده و ۱۹۸۲ جانباز این دو شهرستان گفت: مردم فهیم و بزرگ اندیش و حقیقت طلب گچساران و باشت، مردم غیور و دلاور استان کهگیلویه و بویراحمد ، برادران و خواهران اصفهانی ، بهبهانی، بختیاری‌ها قشقایی ها، لر زبان‌ها و ترک زبان‌ها همه و همه بردار و خواهر هستیم.

سید قدرت اله حسینی گفت: همانطور که می دانید برای همایش اول که شورای تامین تشکیل شد که اگر همایش برگزار شود من صحبت نکنم این اولین باری است که در طول ۴۱ سال انقلاب اسلامی که فرماندار یک شهر ستان جلسه تامین می گذارد.

وی در ادامه گفت: همایش دوم که با حضور سادات شاهزینعلی برگزار شد  خیلی تاثیر گذار بود و بعد از آن طایفه گشین که همایش گرفتند که رقیب را مجبور به دست و پا زدن کردند، البته همه قرار بود همایش هایی برگزار کنند که مصادف شد با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی  که عزیز دل ما  بود و حقیقتا رغبتی برای همایش نداشتیم و نرسیدیم همه همایش را برگزار کنیم.

سید قدرت حسینی افزود؛از کلیه دوستان  تشکر کنم بخاطر این روزهای تبلیغات که سخت در تلاش بودند.برادران و خواهران عزیز من خیلی حرف زدم در جلسات مختلف  در مورد همه مسائل صحبت کردیم. مردم شریف شهرستانهای باشت و گچساران و همه همشهریان با قاطعیت اعلام می کنم که شما از روز شنبه نماینده جدید خواهید داشت، هم از طریق فکر و راه و ایده از نماینده فعلی متفاوت تر خواهد بود.

وی ادامه داد: نماینده جدید شما افساد طلب نخواهد بود و خانواده اش را بر مردم حاکم نخواهد کرد چون خانواده نماینده جدید شما پاکدست خواهد بود و خواهد ماند.نماینده جدید شما با مردم یکدست و صاف و صادق هست.

حسینی اظهار داشت: اگر در خط امام و معصومین هستید باید ثمره آن را در عدالت اجتماعی و شغلی و سفره مردم ببینیم، نماینده جدید شما از جنس مردم است چون با مردم است، نماینده جدید شما و خواهر زاده هایش ۸۰ شرکت ندارد و شرکتی نخواهد داشت و این را در مجلس طرح خواهم کرد، باید این نفوذی را بشناسند و او را بر سرجایش بنشاند. ما نخواهیم گذاشت که کسی که جای شلاق پدرش بر گرده این مردم است دوباره بر مسند قدرت بیایند.

این کاندیدای اصولگری گچساران و باشت افزود: مهم این است که در فکرت راه سلیمانی داشته  باشی.

وی عنوان کرد: شما با  این رانت و پارتی بازی و فساد طلبی نشان دادید که هیچ سنخیتی با شهید حاج قاسم سلیمانی  و راه رهبری ندارید فقط برای تبلیغ با این شهید عکس گرفتید‌.

حسینی ادامه داد: نماینده فعلی اگر نقطه سیاهی در زندگی خصوصی  مردم پیدا می‌کرد او را رسوا می کرد اما من ماهیت او را مشخص و رسوا کردم.

وی اذعان کرد: من اگر بخواهم بگویم از زندگیت تمامش سیاه هست من نمی خواهم وارد زندگی خصوصی کسی شوم  و در مورد هستی و بقیه نمی خواهم تحقیق کنم، در زندگی من دنبال نقطه سیاه می گردی؟

وی ادامه داد: تو در خانه شیشه ای نشسته ای و با یک سنگ بساطت به هم خواهد ریخت می خواهی حریف کسی بشوی که خانه فولادی نشسته است.،این منطقه را لبریز از بیکاری و طلاق و خود کشی کردی، اینطور می خواستی شهر را گلستان کنید.

حسینی ابراز کرد:چرا یک نفر از از خیابان بلادیان  راضی  نیست، سینما شهر گچساران را چرا دست بستگانت داده ای، آن را از حلقومت بیرون می کشم.

وی ادامه داد:یک عزیزی از قشقایی یادداشتی به من داده است که گفتند اگر به نماینده فعلی رای ندادید  آب زمینهای کشاورزی شما را قطع می کنیم چرا مردم را تهدید می کنید.

حسینی بیان کرد: شما چگونه با مردم برخورد می کنند ما با خانواده قلدر دانه تو خط بطلان خواهیم کشید.

وی ادامه داد: گفته اید قشقایی از من است یعنی قشقایی تنها در زمان رای می خواهی اگر ازشما باشند پس چگونه با پیرزن قشقایی این گونه برخورد کردید آیا شما با قشقایی ها اخوت و برداری دارید.

این کاندیدا عنوان کرد: شما گفته اید من متعلق به همه هستم که ما  می گوییم خیر تو تنها متعلق به خانواده و چند نفر حلقه به دور خود هستی.

حسینی ادامه داد: شروع کردید به توزیع برنج و روغن که شب گذشته یک کامیون در باشت گرفتند.

وی با بیان اینکه مگر دو دوره قبل رد صلاحیت نشدید بگو چکار کرده ای تا توانستی صلاحیت خود را بگیری من می دانم اما آبرو داری می‌کنم و وقتی وارد مجلس شوم دنبال این قضیه خواهم رفت که دست چه کسانی با شما است.

حسینی ادامه  داد: به خاطر اینکه من یک فرهنگی هستم برای حمله به من از فرهنگیان استفاده کردید از این کار خجالت نکشیدید.

وی در ادامه گفت:جناب استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی امنیتی استاندار  شما می بینید که مردم با رای بالا و با این حضور می خواهند بنده را به مجلس بفرستند، چرا مدیران کل شما در این خانه ها حاضر می شوند که فشار به مردم می آورند که به فلانی رای بدهید شما ورود پیدا کنید که حق این مردم ضایع نشود و نگذارید مردم خودشان خدای نکرده وارد بشوند.

این کاندیدا تصریح کرد: منازلی در گچساران و باشت تخلیه کردند تا افراد وارد کنند، در باشت اعلام شده اگر ماشینی بیش از ۴۸ساعت نباشد پیگیر آن باشند.

حسینی ادامه داد: خیلی از لیدرهایتان  اینجا با من هستند  از آقای خادمی، دکترربراتی، کریم رضایی و دیگر لیدرهای تو یا در خانه نشسته و سکوت کردند و یا به ما پیوستند.

وی ادامه داد: هر کسی که من را دعوت کردند مثل عقاب به خانه ها هجوم کردند و مردم از این کار آنها واکنش نشان دادند .

وی ادامه داد: روز گذشته شاهد بودید خیلی از بزرگان اعلام حمایت کردند چقدر به خانواده جعفری امروز فشار آوردند و صدها فحش و تهمت که چرا ازسید قدرت اعلام حمایت کردید.

حسینی ادامه داد: در دره باشت یک همایش خوبی برگزار شد که بالای چهار هزار خودرو وجود داشت و شما  از اینکه آبرویتا نروند از فیلم های گذشته استفاده کردید.

این کاندیدا با بیان اینکه شما دیگر مجلس را به چشم نخواهید دید، افزود: تنها به عنوان مهمان وارد مجلس خواهی شد دیگر چشمت مجلس را نخواهد دید ، مجلس آِنده مختص اتقلابیون، افراد انقلابی و ضعفا است.

وی خاطرنشان کرد: اصلاحات شما را قبول ندارد شما را فقط رانت خواران و فساد طلبان قبول دارند. چرا لیدرهای چهل ساله ات جدا شده است.

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president