آوای جنوب

وعده نافرجام سه رئیس جمهور برای حل مشکل آب اهواز/بایدمنتظر رئیس جمهور بعدی باشیم

جناب روحانی هم که وعدهٔ یک هفتهٔ دادند که هنوز محقق نشده است و به نظر باید

سیدشریف حسینیعضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم اهواز با اشاره به بیان وعده‌های متفاوت از روسای دوران اصلاحات تاکنون گفت ظاهرا این مشکل به این زودی حل نمی‌شود.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب از اهواز، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شنبه در همایشی به مناسبت هفته بسیج با حضور دانشجویان دانشگاه چمران اهواز اظهار داشت: صنعت موتور محرک اقتصاد کشور است و شرایط صنعت ایران ایده آل نیست.

وی افزود: گسیل سرمایه‌ها در سال‌های قبل به سمت بنگاه‌های زودبازده باعث انحراف ۴۶ درصدی و گسیل سرمایه‌ها به سمت واسطه‌ها شد.

سیدشریف حسینی بیان کرد: بخش صنعت ما توان رقابتی ندارد و نیاز به تزریق سرمایه در گردش از سوی دولت دارد.

وی با اشاره به عدم پرداخت یارانه صنعت گفت: با وجود تخصیص ۳۰ درصد درآمد حاصل از یارانه‌ها از سوی مجلس به بخش تولید، تاکنون یک ریال هم به تولید اختصاص داده نشده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره رای اعتماد به گزینه‌های وزارت علوم نیز گفت: لجبازی در میان نیست و این حق قانونی مجلس است که رای اعتماد بدهد یا ندهد. مثلاٌ آقای نیلی فردی علمی بود ولی سابقه اجرایی به غیر از ریاست دانشکده فنی نداشت و مجلس و دولت به هیچ وجه لجبازی نمی‌کنند.

وی درباره وضعیت آب شرب مردم اهواز گفت: رئیس جمهور دوران اصلاحات قول داد که از گتوند آب شرب اهواز تأمین شود، احمدی‌نژاد هم گفت وزیر نیرو باید هرچه سریعتر آب شرب را تأمین کند و جناب روحانی هم که وعدهٔ یک هفتهٔ دادند که هنوز محقق نشده است و به نظر باید منتظر رئیس جمهور بعدی باشیم.

شریف حسینی افزود: متأسفانه برخی مسئولان تا پشت میز قرار می‌گیرند به جای اینکه به فکر کردم باشند به فکر مسئولیت هستند.

وی در واکنش به اظهارات معاون استاندار خوزستان گفت: معاون استاندار می‌گوید آب شرب غرب اهواز مشکلی ندارد که این به نوعی کتمان حقیقت است.

وی گفت: در اهواز هزینه مدیریت بالاست و صدای همه پیمانکاران بلند است؛ نظارت در خوزستان سخت است حتی گاهی می‌بینیم پیمانکاری که تخلف کرده دوباره‌‌ همان پیمانکار متخلف کار می‌گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president