آوای جنوب

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:

وزارت کشور با ارائه مجوز غیرقانونی شریک فتنه‌گران نشود

.

دانشیدبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری کنگره اعتماد ملی گفت: وزارت کشور با ارائه مجوز غیرقانونی شریک فتنه‌گران نشود.

آوای جنوب؛

سید علی‌محمد دانشی در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: دولتی که نام اعتدال را بر خود گذاشته و بسیاری از وزیران و مسئولان آن قبل از احراز سمت‌ها و مسئولیت‌ها از فتنه و فتنه‌گران تبری جسته‌ تا توانسته‌اند از مراجع قانونی و از همه مهم‌تر اعتماد و رأی مردم برای خدمت در مسئولیت‌ها به کار گرفته شوند، نباید شریک فتنه‌گران شوند.

وی با ابراز انتقاد از ارائه مجوز توسط وزارت کشور برای برگزاری کنگره یکی از احزاب گفت: این‌گونه می‌توان تحلیل کرد که آقایان در وزارت کشور مرعوب عقبه فتنه شده‌اند که اجازه چنین کاری را داده‌اند، بنابراین باید گفت اصولا چنین ترسی از سوی مسئولان دولت اعتدال جایز نیست.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وزارت کشور نباید از فتنه‌گران بترسد، چراکه آن‌ها جایگاه و پایگاهی در کشور ندارند و خودی نظام محسوب نمی‌شوند، افزود: دولت وارد مسیر ناخواسته نشود و غیرت دینی و انقلابی خود را حفظ کند.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها راه برگشت فتنه‌گران به دامن نظام را توبه و استغفار دانست و گفت: هیچ همایش و کنگره‌ای به جز توبه و عذرخواهی نمی‌تواند آن‌ها را به دامن انقلاب برگرداند.

دانشی به نزدیکی ماه محرم اشاره کرد و افزود: فتنه‌گران ۸۸ کمی به خود آمده و عاشورای ۸۸ را به یاد آورند که چگونه به مقدسات مردم توهین کردند و حرمت عاشورا و محرم را نگه نداشتند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این مطلب که گناه فتنه‌گران با آب زمزم هم پاک نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این‌گونه برنامه‌ها تنها دست و پا زدن برای نجات از غرق شدن است و هیچ فایده‌ای به حال اصحاب، اعوان، یاران و از همه مهم‌تر خود سران فتنه ندارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president