آوای جنوب

مدیرکل ورزش و جوانان خبر داد

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج ۱۰ بهمن افتتاح می‌شود

ورزشگاه یاسوجمدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج ۱۰ بهمن سال جاری افتتاح می‌شود.

آوای جنوب؛

جهانبخش ایزدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشکر از خبرگزاری‌های استان به جهت همکاری و تعامل با این اداره‌کل اظهار کرد: آرامش مهمترین نیاز ورزش کهگیلویه و بویراحمد است و تا آرامش وجود نداشته باشد مشکلی حل نمی‌شود و پیشرفتی صورت نمی‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امیدواریم مسئولان و رسانه‌های استان این آرامش را برای ورزش استان ایجاد کنند، گفت: برای تسهیل در امر ازدواج جوانان جلسه‌ای را با معاونان وزارت ورزش و جوانان در تهران برگزار کردیم، ضمن اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان در تمام شهرستان‌های استان تشکیل شده است.

وی افزود: در همین خصوص جشن ازدواج ۳۲ زوج جوان برای گسترش فرهنگ ازدواج آسان در حرم امامزاده مختار(ع) یاسوج برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه ۴۷ هیئت ورزشی در استان وجود دارد، اضافه کرد: در ماه‌های اخیر انتخابات ۳۰ مجمع ورزشی در استان برگزار شده است.

ایزدپور به تعداد ورزشکاران بیمه شده در استان اشاره کرد و افزود: ۳۲ هزار ورزشکار بیمه شده داریم و ۷۷ مکان ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که این مکان‌ها هم به هیئت‌های ورزشی واگذار شدند و هم از طریق مزایده به بخش خصوصی قابل واگذاری هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت خوب ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج، گفت: هم‌اکنون کاسه این ورزشگاه پیشرفت ۹۹ درصدی دارد و محوطه‌سازی آن ۸۰ درصد پیشرفت داشته که در روزهای آینده ۲۰ درصد محوطه‌سازی نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کار تکمیل ورزشگاه به صورت جدی و با تلاش شبانه‌روزی انجام می‌شود، تصریح کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج ۱۰ بهمن سال جاری با حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

این مسئول در خصوص وضعیت نورافکن‌های این ورزشگاه و درخواست فرودگاه یاسوج برای جابه‌جایی آنها بیان کرد: نورافکن‌های ورزشگاه مشکلی برای فرودگاه یاسوج و هواپیماها ندارند.در روزهای آینده مسئولان و اصحاب رسانه استان از وضعیت ورزشگاه بازدید می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president