آوای جنوب

واکنش هومان عسکری به اظهارات تاجگردون: یک مورد را نشان دهید که من با شما مذاکره کرده باشم/ هومان عسکری کاندیدا نیست بلکه ایل بزرگ قشقایی کاندیدا است+ تصاویر

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب: هومان عسکری در همایش بزرگ  قشقایی ها به میزبانی تیره های آرخلو، دیزگانی، ددکه ای و یادکوری با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه و روز زن گفت: این روز را به ایل بزرگم قشقایی تبریک می گویم.

وی ادامه داد:  در من ابتدای ساکن چند نکته در مورد انتخابات بیان می کنم و چند نکته از بیانات مقام معظم رهبری بر رعایت اصل اخلاق انتخاباتی است.

عسکری  با بیان اینکه مناظره یکی از بهترین ابراز آگاهی دادن به رای دهندگان است، افزود:  مجددا همه کاندیداها را با مناظره دعوت می کنم.

وی با  بیان اینکه چهل سال است که از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد و چهل سال از مسوولیت ها گذشته است، گفت:  بعد از گذشت چهل سال آن چیزی که به ارث نرسیده است دادن مسوولیت به جوانان است.

عسکری  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  در بیانیه گام دوم انقلاب که بایستی مسوولیت‌ها به جوانان واگذار شود،  عنوان کرد:  ما در تبعیت از دستورات رهبری در گام دوم انقلاب  نخواهیم گذاشت که بیانات ایشان بر زمین بماند.

این کاندیدای جوان قشقایی با اشاره به اینکه ما روی سخنمان این است که بایستی جلوی بنگاه سازی خصوصی  را بگیریم، ابراز کرد:  حرف ما این است که در قانون اساسی تامین مسکن وظیفه دولت است و دولت باید به وظیفه خودش عمل کند اما متاسفانه دولت این وظیفه را به بازار سپرده است و موجب شده که نرخ مسکن توسط یک عده خاص بالا و پایین شود و تورم در بازار مسکن به وجود آید.

عسکری با بیان اینکه  دولت ماهانه به ۲میلیون و ۵۰۰ هزار نفر حقوق پرداخت می کند، تصریح کرد:  حرف ما این است که دولت باید با وظیفه خودش مطابق قانون اساسی عمل کند.

این کاندیدای جوان قشقایی اظهار کرد: برخی از ساختارها مانند وکلا، نظام پزشکی باید با ساختار روز تغییر پیدا کند که جوابگوی مردم باشد.

عسکری با طرح پرسشی که ۵۲درصد سود این پول ها به چند هزار نفر پرداخت می شود، ابراز کرد: این چند هزار نفر وارد بازار مسکن، خودرو و دلار و سهام می شوند.

وی با بیان اینکه ما حرفمان این است که این اشخاص چه کسانی هستند، افزود: ما می گوییم مشکل بازار باید حل شود و تا زمانی که این دلال ها در بازار وجود دارند مشکل اقتصاد کشور حل نخواهد شد.

این کاندیدا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که چندین بار تاکید داشته که مشکل اقتصاد کشور به دلیل بی مسوولیتی مسوولان است، عنوان کرد: ما که نفت داریم و درست است که نمی توانیم بفروشیم و تحریم هستیم اما می‌توانیم این کسری بودجه را از جایی دیگر تامین کنیم.

عسکری ادامه داد: ۷۴درصد پول کشور تنها در دست چند صد نفر هستند که مالیات پرداخت نمی‌کنند و مالیات از ۱۰الی ۳۵درصد از کارمندان دولت و دیگر اقشار جامعه گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه ما به تبعیت رهبری درگام دوم انقلاب نخواهیم گذاشت که سخنان رهبری بر زمین بماند، عنوان کرد: ما می گوییم اگر مالیات گرفته می شود بایستی از همه گرفته شود.

این کاندیدای جوان قشقایی ادامه داد: ما از آنهایی که ۱۰۰میلیارددتومان بدهی مالیات دارند و خودرو فروختند چرا از آنها مالیات گرفته نمی شود.

عسکری ابراز کرد: در کشور چند نفر هستند که پالم روغن خوراکی را وارد کشور می کنند اما باید ۲۰هزار میلیارد مالیات پرداخت کنند اما اکنون در حال فرار مالیاتی هستند.

وی در ادامه اظهار کرد:چند نفر صدها خودرو وارد کرده اند و مالیاتشان را هم پرداخت نکردندو ۶۰۰میلیاردتومان فقط معوقات بانکی داریم که باید پس گرفته شود.
عسکری با اشاره به افزایش نرخ بنزین گفت: امسال دولت برای جبران کسری بودجه ۳۰ هزار میلیاد تومان با افزایش قیمت بزین از یک به سه هزار تومان درصد جبران این کسری بوده است و دست در سفره های مردم کرده‌اند.

عسکری ابراز کرد: قاچاق کالا را چه کسانی انجام می دهند در قاچاق کالا چند نفر کالای قاچاق سنگین را انجام می دهند که موجب شده بیش از ۲میلیون نفر بیکار و بیش ۱۵هزار واحد و کارگاه تولیدی تعطیل شود در حالی که ۱۴۲میلیارد دلار از پول های آقازاده ها دربانک های خارج کشور است که چند برابر بودجه کشور است، چرا م جلس به جای برگردان این مالیات دوباره با آنها همگام شده و در خارج از کشور سرمایه گذاری می کند.

وی تصریح کرد: حامل های انرژی را افزایش می دهند که پولش را به مردم بدهند آن وقت همین یارانه را چندین سال است ثابت نگه داشته اند اما قیمت کالاها همچنان در حال افزایش است.

عسکری با بیان اینکه شما جسارات و جران برخورد با آنهایی که در حال فرار مالیات هستند، ندارید، افزود:  از بیش از ۲۰۰ نماینده در مجلس ۹۰ نفر آنها رد صلاحیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه حرف ما این است اگر قرار است مالیات گرفته نشود باید از همه گرفته نشود نه اینکه از کارمندان دولت ۱۰ الی ۳۵ درصد مالیات گرفته می‌شود ، ادامه داد:  حرف ما این است  از کسانی که وارد کننده سیگار هستند و ۲۰هزار میلیارد تومان فرار مالیات دارند از آنها مالیات بگیرید.

وی ادامه داد: شما  زورتان تنها به اقشار متوسط و ضعیف جامعه رسیده است.

عسکری ادامه داد: در سال آینده برنامه این است که مالیات از افراد پولدار گرفته نشود و در سال جدید قرار است قیمت بنزین افزایش پیدا کند و کسری بودجه که در سال آیندهبه ۱۵۰هزار میلیارد تومان می رسد باز هم دست در سفره های مردم خواهند کرد.

وی ادامه داد: بخشی از کسری بودجه قرار است از پرداخت جریمه های راهنمایی و رانندگی جبران شود یعنی اینکه هر فرد ۲۲۰هزار تومان جریمه خواهد شد.

این کاندیدای جوان قشقایی ابراز کرد: در سال ۹۹ تنها ۲درصد مالیات از آنهایی که خانه های میلیاردی دارند گرفته شود و بخش ریادی مالیات از افراد متوسط و ضعیف گرفته می‌شود.

عسکری با بیان اینکه  مجلسی که نتواست جلوی قیمت پراید ۷میلیونی  را بگیرد و پراید ۷۰میلبون شد و همچنین مجلسی که نتوانست جلوی حقوق های نجومی را بگیرد ما به آن افتخار نمی‌کنیم، افزود: ما به مجلسی افتخار می‌کنیم که یارانه ۴۵ هزار تومانی را در سال ۸۸ معادل شاخص تورم این مبلغ را افزایش دهد.

وی ابراز کرد:افتخار دارم که آبدارچی مجلسی باشم که از حلقوم پولدارهایی که مالیات نمی دهند را بگیرم، جلوی قاچاق را بگیرم و از حقوق مردم و ملت به شایستگی دفاع کنم.
این کاندیدای جوان قشقایی  در واکنش به سخنان تاجگردون  که شب گذشته بیان داشته  که کاندیداها بامن مذاکره کرده‌اند خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده که قشقایی اهل معامله نست و  اگر یک مورد پیامک ، عکس و یا تصویر که من به مذاکره نشسته ام را نشان دادید و ثابت کردید مرا به ننگ بشناسید.

عسکری ادامه داد: می گویم قشقایی یک کور و لال و فلج هم باشد و بداند هم رد صلاحیت می شود باید کاندیدا شود تا دنیا بداند قشقایی زنده است.

وی با تقدیر و تشکر از خانم  زهره فولادی وندا از برادر خود حمایت کرد و روی معامله گرها را سیاه کرد، اظهار کرد: بدانید که امروز هومان عسکری  کاندید نیست بلکه ایل بزرگ قشقایی کاندید است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president