آوای جنوب

هشدار سید قدرت اله حسینی به استاندار: جلوی مدیرانتان را بگیرید وگرنه/برای مردم شائبه ایجاد شده است+ تصاویر

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب، سید قدرت اله حسینی در نطق سخنرانی خود در جمع هواداران خود در گچساران با سلام و درود به روح مطهر شهدا، امام شهدا و ۴۴۶شهید گچساران و باشت، ۹۹نفر آزادهو ۱۹۸۲جانباز این دو شهرستان گفت: مردم فهیم و بزرگ اندیش و حقیقت طلب گچساران و باشت، مردم غیور و دلاور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ، برداران و خواهران. اصفهانی ، بهبهانی، بختیاری‌ها قشقایی ها، لر زبان‌ها و ترک زبان‌ها  همه و همه برداران و خواهر هستیم.

وی با اشاره به  اهمیت شهرستان گچساران  در دوران رژیم ستم شاهی گفت: همین بس است که در دروان انقلاب اسلامی شهرستان گچساران در میان شهرها و استان‌های همجوار  حکومت شاهنشاهی به دنبال آن بود که  دستگاه مخوف ساواک را در گچساران مستقر کند.

حسینی ادامه داد: همه واقف هستند که انقلاب اسلامی  در این استان از شهرستان گچساران و باشت شروع شد.

این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد:۴۴۶شهید،۱۹۸۲جانباز و ۹۹آزاده از این دو شهرستان هستند ، امثال ما فراوان هستند که پرونده آنها مانند دو برادر من در این شهرستان نیست و جانبازان این دو شهرستان بیش از دو هزار نفر هستند.

حسینی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل نوع حکومت را در اختیار مردم قرار داد تا خود مردم انتخاب کنند، ابراز کرد: بعد از تشکیل حکومت پیامبر (ص) و حکومت  بیش از چهار ساله امیر المونین (ع) این اولین حکومتی است که به محوریت یک روحانی  امام خمینی (ره) تشکیل و شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه مردم خود حکومت جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و بیش از ۹۸درصد به این حکومت رای دادند، تصریح کرد:  وقتی که نظام و حکومت ما مبتنی بر امام و جمهوریت اسلامی باشد بایستی بر این ارکان اجرا شود.

این کاندیدا عنوان کرد: یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه  کمتر از هشتاد ساعت دیگر نمایندگان  دور یازدهم مجلس شورای اسلامی به دست شما مردم تعیین می‌شود، گفت: آنچه را که خود ما انتخاب می کنیم بایستی عواقب آن را هم بپذیریم.

حسینی اذعان کرد: تمام ارکان نظام یا مستقیما و یا با یک یا دو واسطه توسط مردم تعیین می شود و شما در هر جایگاهی که در این مملکت به آن نگاه کنید به واسطه مردم انتخاب می شوند.

این کاندیدا ادامه داد: این گونه انتخاب ها منحصر به فرد است چرا که اکثر کشورها در انتخابات مبتنی بر افکار شاهنشاهی و حکومت ستم شاهی که قبلاً در این ایران بود.

حسینی با اشاره به اینکه  همراه مردم بودن معیار خوب بودن است و لاغیر ابراز کرد: مجلسی که با هیاهو و پول تشکیل  می‌شود یک مجلس انقلابی نیست.

وی ادامه داد: مجلسی که با تبلیغات میلیاردی ، غوغا سالاری و یا کاندیداهای افراد مسلح  را در اطراف خود  قرار می‌دهند تا رعب و وحشت در دلها مردم قرار دهند این افراد شایسته مجلس نیستند.

این کاندیدا با بیان اینکه در این گونه مجلس ضعفا ضعیفتر و فقرا فقیرتر می شوند، گفت:  اما شما مردم در این دوره تصمیم گرفتید که مجلسی انقلابی تشکیل دهید.

وی با بیان اینکه از پل خیر آباد تا پل بریم و سرآستانه پیچاب تا پل زهره محدود جغرافیایی این دو شهرستان است، ابراز کرد:  ما می دانیم که جوانان نیاز به شغل ، مسکن نیاز به تسهیلات و رفاه اجتماعی دارند.

حسینی ادامه داد: ما می دانیم جوانان و مردم نیاز به بهداشت و درمان دارند و می دانیم که جوانان ما بر اساس سطح و ذکاوت خود نیاز به تحصیلات عالیه دارند.

وی تصریح کرد: ما می دانیم که جوانان نیاز مبرم به هنر و ورزش دارند و ما واقف هستیم که چه بلایی بر سر ورزش این شهرستان آوردند.

این کاندیدا  با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ما باید در شأن یک جامعه عالی، آباد و اسلامی تربیت شوند، گفت:  انشالله این بستر  در آینده نه چندان دور فراهم خواهد  شد.

حسینی با اشاره به اینکه این جامعه نیاز به فرهنگ دارند نه تکسر سرمایه ، اظهار کرد:  مشاهده می‌کنید که چگونه با عزت مردم برخورد می‌شود، مگر ما در دوران حجر و در دوران برده داری زندگی می کنیم.

وی ادامه داد: این مردم را چگونه افکار آنها را تحلیل می کنید، زندگی برده داری از زمان پیامبر (ص) مهر بطلان به آن زده شد.

حسینی با بیان اینکه شما با تبلیغات واهی مردم را گول می‌زنید، گفت: ما مردمان به دنبال جامعه تعالی انسان و یک جامعه اسلامی هستیم.

حسینی گفت: بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفت، لبنان تکان خورد و موی دماغ اسرائیل شده است.

وی ادامه داد:  دشمنان آمدند مناطق سوریه، لبنان و عراق را بگیرند و زنان و مردان آنان را نابود کنند اما با هوشیاری امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری پوزه آنان به خاک کشیده شد.

این کاندیدا ادامه داد:  چندین تریلون  دلار توسط امریکا هزینه شد که در کشورهای منطقه نفاق ایجاد کند تا بواسطه آن بتواند به جمهوری اسلامی و انقلاب ما ضربه بزند ولی پوزه آنها به گل مالیده شد، متاسفانه بعضی در خیال خود بدنبال افکار همان رژیم شاهنشاهی هستند و دیدید که ستاد آنها وقتی افتتاح شد داد همه را در آورد و حتی امام جمعه لواسان آن را مطرح کرد آنها آماده اند تا این افکار پوسیده را در جامعه گسترش دهند.

نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود؛ من با برنامه آمده ام، با مشورت نخبگان و کسانی که تجارب عالی دارند با برنامه مدون آمده ام.

وی ابراز کرد: در بحث بحرانی شهرستانهای باشت و گچساران که ثمره دولت و مجلس است چه وضعی شده است، این دولت به نفع مردم نیست و نمایندگان مجلس هم وکیل الدوله هستند.

حسینی گفت: شما اگر دلسوز مردم هستید ۲۳ هزار میلیارد تومان وام دست سرمایه دارن هست هیچ اقدامی نمی کنید در صورتی که اگر یکی از مردم عادی ده میلیون وام بگیرد اگر سر موقع وام پرداخت نشود با مامور به در خانه آنها می روند.

وی ادامه داد:ما برای همه نامزدها احترام قائل هستیم ما با کسی دشمنی نداریم و ما تنهامخالف وضع موجود هستیم.

حسینی گفت: سفره مردم کوچک تر شده است، ما مخالف زیبایی نیستیم وقتی بخواهند یکی را احترام کنند به او گل می دهند، چون زیبا است. این خیابان بلادیان که زیبا شده است خروجی آن چه بوده است.

حسینی اظهار داشت؛ما دو طرف خیابان بلادیان را باز خواهیم کرد تا همه از آن سود ببرند. مجوز منطقه ویژه اقتصادی گچساران را در دوره احمدی نژاد گرفتیم که اگر این کار انجام میشد یک تحول اقتصادی در منطقه ایجاد می شد.

سید قدرت حسینی گفت:در بحث پتروشیمی گچساران که در زمان مرحوم نبی زاده انجام شده بود در سفر آقای احمدی نژاد با حضور مرحوم آیت الله ملک حسینی نیز ما این قضیه را مطرح کردیم و بعد از مدتی فهمیدیم که این شرکت عام به شرکت خاص و خانوادگی تبدیل شده است.

حسینی مطرح کرد: کسانی که به مردم خیانت کرده اند با مراجع قضایی آنها را سرجایشان خواهیم نشاند.

وی ادامه داد: در بحث پالایشگاه گچساران  در منطقه خیرآباد در دولت احمدی نژاد و نمایندگی من مصوب شد و قرار شد که زمینه اشتغال مردم گچساران و باشت باشد که بعد از پیروزی کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت:می‌گویند ما جز پنج شهر برتر کشور هستیم که باید گفت ما کجا جز ۵ شهر کشوریم پس اگر هستیم این همه طلاق و اعتیاد در گچساران برای چیست،  چرا به مردم دروغ می گویید شما به مردم در مورد عملکرد خودتان پاسخگو نیستید، چند بار گفتیم این دریاچه مصنوعی که بیش از ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده و هنوز هم برای تکمیل این پروژه نیاز به اعتبار دارد کجای مشکلات مردم را حل کرده است ، اگر هزینه ای که برای این دریاچه داده شده است هزینه اشتغال می شد بهتر نبود.

حسینی ابراز کرد: انقلاب ما وقتی  شکل گرفت و هنجارهای قبلی را از بین برد که رژیم ستم شاهی سرنگون شد ولی متاسفانه برخی ها با افکار خود به دنبال زنده نگه داشتن این افکار هستند همان طور که در افتتاح ستاد خود نمادی از آن دوران را به پا کردند که همان گونه که مشاهده کردید امام  جمعه لواسان واکنش نشان داد.

وی گفت:  ۱۱۳قبل انقلاب مشروطیت ما قبل از انقلاب شوری و روسیه شکل گرفت که ۳۷ سال قبل از انقلاب، انقلاب مشروطیت ما شکل گرفت.

حسینی ادامه داد: برداران و خواهران قبلاً هم عرض کردم که من با برنامه آمده ام با همفکری نخبگان، کسانی که تحصیلات عالیه و تجارب عالیه دارند برنامه ای مدون برای چهار سال ترسیم کرده‌ایم.

وی گفت:در بحث بحران کنونی نه تنها  در این دو شهرستان به دلیل سیاست های ناکارآمد دولت فعلی شاهد رکود چشم گیر و تورم هستیم.

حسینی ابراز کرد: این دولت ناکارآمد و با این مجلس که به معنای واقعی  وکیل الدوله هستند آمده اند با پولداران با کسانی که سرمایه هنگفت دارند قرار داد بسته‌اند.

وی گفت:برخی ها اموال و سرمایه‌ها را به عنوان پروژه های تولیدی  گرفته اند اما دریغ از یک واحد تولیدی.

حسینی ادامه داد: شهرک صنعتی خان احمد در زمان نمایندگی من کلنگ زنی شد که قرار بود کارخانه لاستیک سازی احداث شود اما بعد از گذشت هشت سال دریغ از چند درصد پیشرفت فیزیکی.

حسینی اظهار کرد:  در شهرستان گچساران ۸۰ درصد واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی تعطیل است و تنها شعار ‌می دهند که سرمایه سرازیر شد.

این کاندیدا عنوان کرد: هر روز سفره های مردم کوچکتر می‌شود و پولدارها سفره های آن وسیع تر.

حسینی عنوان کرد: کسی با زیبایی مخالف نیست، این خیابان بلادیان زیبا شد به چه منظور این شد که کاسبان ناراضی، خریداران ناراضی و قیمت مغازه ها به یک سوم رسیده است.

حسینی اظهار کرد: منطقه  آزاد اقتصادی در زمان بنده  زمین آن مشخص و مصوبه آن در زمان احمدی نژاد گرفته شد و قرار شد که سرمایه داران در این منطقه ورود کنند که موجب توسعه و دگرگونی مثبت اقتصادی  شود  اما در این هشت سال دریغ از یک کلنگ زنی.

حسینی پور اظهارکرد:آمده اند یک خیریه تشکیل داده اند باید بدانیم از کجا این منابع تامین می شود و به چه کسانی داده می شود،اگر یک ششم دریاچه مصنوعی صرف محرومیت باشت  می شد الان تمام مردم محروم  این شهرستان سر پناه داشتند که ما خواهیم آمد تا این کار محقق شود، در سطح ملی هم به فکر اقتصاد مردم و پایین آوردن قیمت ها هستیم و پول مردم را از حلقوم آنها بیرون خواهم کشید.

حسینی پور افزود: گفته ‌اند از سنگ گلستان خواهیم ساخت اما نساختند و در جاده دیلم می بینند که جوانان ما در این جاده برای امرار معاش پر پر شوند این چه گلستانی است ودر بحث نفت که تعدای از آنها در این جلسه است و از نفت سخن گفتید،چرا در طول این ۸ سال این کار را انجام ندادید. چرا فشار می آورید بر مردم، چرا مردم را احضار می کنید، شما که فکرتان با مردم نیست و به فکر مردم نیستید و روحشان را خشک کردید.

وی در ادامه گفت:جناب استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی امنیتی استاندار  شما می بینید که مردم با رای بالا و با این حضور می خواهند بنده را به مجلس بفرستند، چرا مدیران کل شما در این خانه ها حاضر می شوند که فشار به مردم می آورند که به فلانی رای بدهید شما ورود پیدا کنید که حق این مردم ضایع نشودو نگذارید مردم خودشان خدای نکرده وارد بشوند.

وی ادامه داد؛نیروهای قرار دادی و پیمانی که هر موقع به انتخابات نزدیک شد قول دادن کارشان را انجام دهید ولی فقط در حد شعار بود،در بحث ورزش تیم نفت را که پا به پای تراکتور سازی و فولاد بود تحویل دادیم ولی الان برای ماندن در لیگ ۲ باید التماس کنیم،تیم واترپلو که قهرمان آسیا بود تحویل داده ایم الان آخر است در لیگ ایران ورزش بانوان هم به این منوال بود در سطح اول تحویل داده ایم ولی در سطح آخر قرار گرفته است.

وی در پایان سخنان خود گفت:من اگر بخواهم تعداد جلساتم در مناطق مختلف چقدر هستند که شما را همراهی می کنند و بدانید که سوم اسفند ماه پیروز قطعی انتخابات هستید و همین شماها که در این همایش هستید کار را تمام خواهید کرد و همه اقوامی که حضور دارید بنده برادر کوچک شما هستم ما برای همه  شما احترام قائلیم وشما نور چشمان من هستید.


با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president